-->

30 Nov 2010

30 Day Challenge:DaY 2-The MeaNing behind YoUr BLoG NaMe?




Hari kedua ker..haha..actually ada masa nih..tu yg terus ke cabaran kedua..

Blog pertama aku yg lebih bersifat personal adalah blog yg sedang korang tgk dan baca ni laa..aku ada dua bLog..Blog kedua lebih kepada untuk join segala contest/GA yang ada di muka bumi ni hehe..mula2 aku x nak bukak sampai dua blog..tapi disebabkan dh terlebih byk sgt contest/dan GA yg aku join..pastu syarat die kena letak banner kat sidebar sume..jadi blog aku dh jadi caca merba dh hehe..mahu x mahu kena gak bukak yg ke-2 hehe..


Adress Blog aku
1- http://mulan-sahbanu.blogspot.com (personal)
2- http://sahbanu-mulaan.blogspot.com(contest/GA)

yang penting kedua-dua alamat blog aku tuh ada nama aku laa (sahbanu) hehe nama betul okey..xde nak tipu2 boh nama pelik2 or nama glamour..manakala perkataan mulan/mulaan tuh saje-saje letak nak kasi sedap sikit bile sebut hehe..entahla aku suke ngan perkataan mulan tuh..nak kata minat ngan cite kartun mulan tu x de pun..nak kata minat kat artis indon Mulan Jameela tu pun x gak..memang aku suke perkataan mulan tuh..perkataan mulan tuh tercreate nyer bermula masa aku nak daftar email yahoo..punyala dok pikir nickname pe yg best nak letak dlm email kan..pastu terlintas kat pikiran MuLan..so dari situ laa..kebanyakan nickname yg aku reka akan ada perkataan mulaan/mulan..dan yg pastinya kena link kan ngan nama aku gak la haha..so jadi laa seperti sekarang..tu cite ttg address blog aku..


tentang nama BLoG pula..rasanya biasa jer..CeRiteRaa S@HB@Nuu..bermaksud cerita ttg aku laaa.hehe…untuk blog kedua lak namanya Sahbanu_MuLaaN ..
lebih kurang cmtu jela cite nyer..dari mana dtg nya nama2 kat BLog aku tuh..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017