-->

19 Okt 2011

Saya , blog dan pembaca


Assalammualaikum semua..
Hari ini aku nak join Segmen yg dianjurkan oleh Ben Ashaari..
ni adalah first time aku join segmen beliau..
okey kena jawab soalan sikit...

Terangkan secara ringkas , apa yang anda paham mengenai tajuk iaitu SAYA , BLOG DAN PEMBACA?

Saya,Blog dan Pembaca sebenarnya amat berkait rapat..ketiga-tiganya adalah elemen penting dalam melengkapkn diri menjadi seorang BLogger..Saya merujuk pada Aku yang mana sememangnya seorang yang suka menulis tentang apa yang dirasakan..Jadi untuk meluahkan sesuatu ianya memerlukan BLoG sebagai satu tempat yang sesuai untuk meluahkan yang terpendam,menyampaikan pendapat terhadap sesuatu isu,memberi kritikan,menambahkan rakan dan sebagainya. Kemudian Pembaca diperlukan bagi mendapatkan respon/atau maklum balas terhadap apa yang ditulis sebelum ini.Pembaca juga diperlukan untuk mendapatkan nasihat berguna dan kritikan membina bagi memantapkan lagi penulisan kita dalam dunia BLog.Kesimpulanya ketiga-tiganya memang saling berkaitan dalam dunia BLoG...
Singah2 lah yer..

15 ulasan:

  1. saya dari segmen sama.dah follow sini.jom singgah dan follow saya balik?

    BalasPadam
  2. Singgah dr segmen sama n trus follow cni :)

    Jum singgah blog izara :)
    http://izara4eva.blogspot.com/2011/10/saya-blog-dan-pembaca.html

    BalasPadam
  3. jalan2 from blog BA...nctria

    BalasPadam
  4. saya singgah dr segmen abg ben...follow sini

    BalasPadam
  5. singgah dari segmen yang sama. salam perkenalan.

    http://waniewonek.blogspot.com

    BalasPadam
  6. Salam singgah dihari rabu, bersama join segmen encik ben.. hai awak ;)

    TERKINI DI LULU-PAGES

    BalasPadam
  7. salam perkenalan dari saya...no 51....

    BalasPadam
  8. kalau keluar berjalan, jangan lupa singgah rumah no. 30.

    merah, pink, purple - nice combination :)

    BalasPadam
  9. Salam Perkenalan dihulurkan ^_^

    syieda dtg dari blog Abg BEN ...jom datang blog syieda pulak..^_^

    http://lovestory313.blogspot.com/2011/10/saya-blog-dan-pembaca.html

    BalasPadam
  10. Salam kenal.. terjah dari segmen yang sama.. :-)

    follow awk.. nanti senang nak baca entry awk :-)

    http://ihaveasweetsmile.blogspot.com/2011/10/segmen-saya-blog-dan-pembaca.html

    BalasPadam
  11. Salam kenal..datang dari blog abg ben :)

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017