-->

25 Dis 2011

Segmen:Tentang Diri


Assalammualaikum,
Hari ini nak join segmen yg dianjurkan oleh Cik Az
Nama penuh saya SahBanu Osman dan berasal dari Pulau Pinang..
Saya Graduan dari Universiti Malaya..gambar kat atas tuh masa saya dalam kelas tutorial hehe..sempat lagi snap gambar guna hp hehe..saya yg bertudung hitam tuh ^_^
Salam Perkenalan saya ucapkan pada cik Az,saya ni orgnya simple jer,happy go lucky..dalam happy ada tegasnya dan dalam tegas saya ada lembutnya hehe..
so peace u all ^_^
sesape nak join segmen nih leh la singgah kat SiNi yer!!


3 ulasan:

  1. hai awak! ^_^
    Cik AZ datang singgah ^_^ mekaseh sudi join, moga ukhuwah yang terbina akan sentiasa kekal ye~ keep in touch taw! ^_^

    Cik AZ listkan awak dekat sini=>
    http://www.amalinazainal.com/2011/12/hasil-segmen-tentang-diri.html

    jumpa lagi ye ^_^ selalu la singgah blog Cik AZ

    luv,
    www.amalinazainal.com

    BalasPadam
  2. saya dari segmen yg same, dtg sini nak berkenalan :D jom singgah diblog saya :D

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017