-->

26 Jan 2012

"Segmen :Aku & Novel"



Due-31 JaNuari 2012
jom join ramai2..
saya sememangnya seorang peminat Novel2 nih..banyak la jugak koleksi kat rumah tuh..
saya suka membaca Novel nih coz byk juga pengajaran yg ada dalam novel tu kan selain menambah ilmu..
banyak Novel yg saya suka..antaranya seperti:
Karya Ahadiat Akashah
haa novel tu antara kesukaan saya la..tebal pun tebal,jalan cerita dia best tau leh buat drama nih hehe
pendek kata saya suka la novel ni..
Saya suka juga Novel ni sebab jalan cerita die menarik x pernah dibuat orang kan bila ada 1 pasangan kekasih ni berkahwin dgn org lain untuk 3 hari lepas tuh mintak cerai dan kembali bersama..last2 lain jadinya..haha apa kes..

Seterusnya saya juga minat karya2 dari Mimie Afinie nih..sebab bila baca Novel dia kan semuanya best2 belaka..
Ini Adalah serba sedikit antara novel2 yg saya suka laa..ikutkan banyak lagi..tapi cukuplah setakat yg diatas tuh hehe..

3 ulasan:

  1. nk join cmne la...novel pn sy xde..hik3

    BalasPadam
  2. bila dah suka tu macam best je..

    thanks for join Farah Alias's segment. lain kali kite buat segmen lagi meletop yar!

    (^___~)v

    BalasPadam
  3. datang dari blog farah alias! wah! banyaknya novel.... :)

    deno folow sini! :)

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017