-->

28 Jan 2012

Segmen | Promosi Header Dan Nama Blog Saya !


FanPaGe FaceBook~>KLIK SINI YER...x pun leh klik kat Sidebar blog ni..TQ ^_^

Assalammualaikum..
hari ni nak join segmen lagi..
due date-6 Februari 2012
 Nama Blog Saya adalah Miss BaNu StoRy..
Saya letak nama Blog saya sebagai Miss BaNu StoRy sebab saya suke ngan nama tuh hehe..Miss BaNu merujuk kepada saya iaitu tuan punya blog ini..daripada Sahbanu saya pendekkan nama saya jadi BaNu n tambah perkataan story kat belakang so jadilah Miss BaNu StoRy(nampak komersil sikit hehehe), yakni yg bermaksud segala cerita yg saya tulis dalam Blog ini adalah berkaitan dengan saya sendiri iaitu dari segi pandangan,hobi,kenangan,pengalaman,kisah suka duka,minat dan mcm2 lagi...
So Salam Perkenalan untuk semua yer ^_^ n thanks sbb sudi singgah kat blog ini k..
kalau korang nak join gak segmen ni leh KLiK SiNi..

1 ulasan:

  1. hehe. nice. memang kebanyakan blogger matlamat yg same camni kann ? :) eh, fya da like fan page awak sekali :) mekasih join. semoga, awak akan berjaya dalam dunia blogging ni. tu, followers pun ramai. mesti bole punyee lhaa ! chaiyook ! hehe. jemput singgah blog fya lagi tau :)

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017