-->

5 Feb 2012

Contest Saya Kaki Drama by ika & Mazri


Assalammualaikum..
today saya join contest saya kaki drama nih
due date-9 Februari 2012
Drama tempatan yg saya minati adalah..drama Serapah Darah Bulan Madu lakonan Salina Saibi,Razali Hussein,Nabila Dally,Huda Ali dll yg kini tgh ditayangkan kat Astro Prima terbitan Skop Production.
jom tgk trailer die sikit hehe


Saya suka drama nih sebab jalan cerita drama nih mmg best sebab ianya sarat dengan pelbagai elemen contohnya suspen,misteri bila ianya menceritakan mengenai dunia bunian selain itu elemen kasih sayang seorang isteri terhadap suaminya yg mana Adura tidak pernah berputus asa terhadap suaminya dan berusaha mempertahankan rumahtangga nya dari berkecai. Pengkhiantan kawan baik sendiri menyukarkan semuanya..Para Pelakonnya juga tidak mengecewakan..lakonan semua mantap2 belaka. Pendek kata rugilah kalau x tgk drama ni hehehe....


Seterusnya drama Antarabangsa yg saya minati tentunya drama2 korea kan..byk sgt drama2 yg best x tahu nak pilih yg mana satu..hehe okeylaa..saya pilih drama nih My Girlfriend is A Gumiho lakonan Shin Min Ah dan Lee Seung Gi
            jom tgk video n layan lagu dri drama best ni                                                  


Saya sangat suka drama nih sebab jalan cerita dia lain dari yang lain ala2 fantasi gitu.Disamping lagu2 dalam drama nih mmg semuanya sangat superb,awsome,terbaik la der hehe..termasuklah para pelakonnya sangat serasi gitu..drama nih merupakan satu-satunya drama korea yg berjaya  membuatkan saya menangis sekejap hehe terutama tang adegan diorang berpisah tuh sebak sungguh hehehe..kang best kalau ada sambungannya kan...
pendek kata berbaloi menontonnya. Rugi sape yg x tgk lgi...

1 ulasan:

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017