-->

20 Mac 2012

GROUP SEGAR FOLLOWER


Assalammualaikum...
ni entry khas untuk ahLi2 Group Segar Follower Blog BuNGa HaTi MaMa ...
apa die Group Segar Follower nih?hehe Group Segar Follower nih diilhamkan oleh Kak Arina yang merupakan pemilik Blog HaTi Mama..Korang semua meh terjah Blog Bunga Hati Mama nih sebab blog tuh mmg sangat cantik okey..tgk header kat atas tuh..lawa kan..jadi korang sume wajib terjah blog Bunga Hati MaMa tuh sebab x rugi n berbaloi-baloi lagi..kalau bertuah korang leh menang header percuma okey..n pemilik blog tuh iaitu Kak Arina juga sangat peramah gitu..
Group Segar Follower mempunyai 20 ahli jadi aku disini nak mempromote blog2 mereka nih yg terpilih untuk masuk dalam Group Segar Follower nih okey..meh terjah sorang2 n semestinya tuan2 punye blog berkenaan semuanya sgt peramah gitu..jadi jom terjah ramai2...

Firstly mestilah kena follow BLOG HATI MAMA kan..seterusnya
1- Atopupbiz Reload
2- Miss BaNu
3- Aine Ainun
4- Dieyna
5- Yana Libra
6- Deqla Manjew
7- 9nol4
8- Ms Velentine
9- Cik Nur
10- Chic Na
11- LelaMaisara
12- Etuza
13- Sweet Honesty
14- Ayuni
15- Misha Mialen
16- Cik Aini Lavender
17- Solehah Shamsuddin
18- Dyabunga
19- Mzhany
20- Cendol

meh terjah ramai2..Salam Perkenalan untuk semua..selalu2 lah singgah ke blog ini yer...

6 ulasan:

  1. Salam Ukhwah Miss banu..
    Ada masa saya terjah sini=)))

    BalasPadam
  2. satu geng rupanya kita eh? haha...

    BalasPadam
  3. terima kasih atas sokongan dan entri ini ye dear :)

    terharu dengan penghargaan ini..huhu.

    thanks again :)

    BalasPadam
  4. hai geng! huhu.. sama2 lah kita. :)

    BalasPadam
  5. yehaaa terjah miss banu...nice entry syg...

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017