-->

24 Mac 2012

Segmen Cik Purple | Jom Kasi Gempak!


 Assalammualaikum...
ni adalah segmen yg ke-4 yg aku join utk hari nih hehe..
jom korang join ramai2 segmen ni k..
Apa yang menarik kat blog saya ye...emmmm macam2 ada..blog nih boleh dikategorikan sbg blog personal namun saya banyak juga membuat entry2 mengenai hiburan,Artis dan sebagainya..isu pendidikan mahupun sukan pun ada saya bincangkan hehe...jadi macam2 ada..selalu2 la singgah ke blog saya yer...
Salam Perkenalan untuk semua yer ^_^
                                                                                                                           

9 ulasan:

  1. singgah lawe banu lunch .. :)

    BalasPadam
  2. rajin pulak join segmen yer

    BalasPadam
  3. Salam Perkenalan dari Miss Z..Miss Z datang dari segmen yang sama…
    Senang-senang datanglah blog miss ea,,miss dah follow awak ^^
    http://misszberceloteh.blogspot.com/2012/03/segmen-cik-purple-jom-kasi-gempak.html

    BalasPadam
  4. iye...sye mmg slalu dtg sini...selamat bersegmen ye..

    BalasPadam
  5. thanks sudi join segmen cp.. :) salam perkenalan.. :) selalu2 la jenguk cp yea.. ;) slmt maju jaya! ^^,

    BalasPadam
  6. singgah dari segmen yang sama :)

    BalasPadam
  7. Tegarnya join segmen..buat ms ni sy x ble join segmen ..hehe

    BalasPadam
  8. http://nurfairusabubakar.blogspot.com/2012/03/segmen-cik-purple-l-jom-kasi-gempak.html

    JANGAN LUPA SINGGAH SINI YE?

    BalasPadam
  9. jln sini dr segmen Cik Purple jugak. slm perkenalan. jom g blog saya pulak =)

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017