-->

24 Mac 2012

Segmen: Kongsi Ilmu Blogging


Assalammualaikum..
maSa untuk bersegmen hehe..
so jom join ramai2..
kena kongsi ilmu Blogging gitu hehe...
emm nak kongsi apa yer..saya ni x terror bab2 tutorial,tips ni sume..maklumlah x berapa nak kreatif la plak..
Sekadar boleh bagi nasihat dri pengalaman saya sepanjang berblogging nih..yela ikutkan Blog nih dah wujud dua tahun lebih kan..apa yg penting dalam berblogging ni kena sentiasa bersabar..x boleh cepat putus asa kalau follower x brp ramai ke apa ke..teruskan berblogging..insyaallah follower tuh akan datang sikit demi sikit..satu lagi kena sentiasa berhati-hati dalam menulis sesuatu dalam blog kita nih..kerana kadang kala ramai yang boleh salah faham or salah tafsir..kita maksudkan lain tapi orang lain faham lain maka timbullah konflik disitu..saya pernah alaminya haha sangat sakit hati okey bila ada org yg salah faham ttg apa yg kita tulis n pastu cuba cari gaduh plak ngan kite..nasib la saya sabar jer n disebabkan kesabaran itulah blog ni masih wujud sampai hari nih..Pendek kata kena tapis betul2 apa yang hendak disampaikan di dlm blog x boleh sewenang-wenangnya menulis apa saja..
err setakat tuh jela nak kongsi hehe..panjang2 kang dh jadi mcm karangan plak..

tag

4 ulasan:

  1. terima kasih kerana join miss..huhu.. yup, dalam blgging ni kita kena sabr..nasihat miss banu ni berguna untuk semua para bloggers..thnks ya.

    BalasPadam
  2. salam
    itu lah yg paling geram
    kita maksudkan lain
    org tafsirkan lain...

    BalasPadam
  3. Betul.. sokong . kesabaran itu penting dalam berblog

    BalasPadam
  4. cik banu!!! dah boleh jenguk entry ni segmen.. terima kasih banyak2 ya...

    http://kertaswarnamerah.blogspot.com/2012/03/sedikit-panduan-untuk-blogger-baru-dan.html

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017