-->

18 Mac 2012

Segmen Mari Berkawan + Follow By Cik Fiza

Due-31 Mac 2012
today nk join segmen cik Fiza..
"Saya suka berblogging kerana ingin menambah kenalan baru,berkongsi pandangan dan bertukar-tukar pendapat...
kata aluan utk para pengunjung blog ini:
Selamat Datang ke Blog Miss BaNu Story,Salam Perkenalan untuk anda semua,Blog nih dah wujud sejak September 2009 lagi..dh lama dh..penulisan saya dalam blog ini berkisar kepada pelbagai topik dari Hiburan,Minat saya hinggalah kpd pendidikan mahupun sukan..saya harap anda semua suka n selalu2 la singgah ke blog ini yer..n kalau sudi follow sekali yer hehe ^_^

tag

4 ulasan:

  1. Salam~
    Tengs ek sudi join segmen Cik Fiza ~ ^^

    Nie link senarai nama bloggers yg join segmen yg sama. Jum terjah ! Hikhik :DD

    LINK ::http://ulatcomeywarnawarni.blogspot.com/2012/03/senarai-nama-blogger-segmen-mari.html

    Btw, hepy blogging ya Miss Banu ! :DD

    BalasPadam
  2. hai...dari segmen yg sama..saya jumpe awak dlm belog cik fiza.salam perkenalan..

    BalasPadam
  3. syg~ hee.:D

    Cik Fiza dtg nak bg link update senarai bloggers yg join segmen yang sama. hee.

    Nie link senarai nama bloggers yg join segmen yg sama. Jum terjah ! Hikhik :DD

    LINK ::http://ulatcomeywarnawarni.blogspot.com/2012/03/senarai-nama-blogger-segmen-mari.html

    Btw, hepy blogging ya ! :DD

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017