-->

22 Apr 2012

SEGMEN : JOM KENALI BLOG SAYA



Due-25 ApRiL 2012..
Jom Join Ramai2..
Salam Perkenalan untuk Semua...

Ceritakan serba sedikit tentang blog korang,seperti bila tarikh mula berblog,latar belakang nama blog korang dan sebagainya?
Okey Blog nih dh wujud sejak September 2009..tapi mula aktif tahun 2010..Alhamdulilah Blog makin maju la jugak hehe..Nama Blog ni adalah Miss BaNu Story..Miss BaNu tuh adalah nama saya la iaitu dipendekkan dari SyahBaNu...Penulisan dalam Blog nih adalah berkisar mengenai apa yg saya suka..selain berkongsi pendapat,info,semangat dan lain2..Blog nih dah mcm benda wajib yg kena bukak setiap hari hehe...saya harap sape2 yg singgah blog nih terhibur lah yer ceewah mcm pennyanyi la plak,emm lagi nak cite apa ek..yg tuh je kot..hehehe.. ^_^

8 ulasan:

  1. kalau kita tak mengelemerkan blog kita..siapa lagi kan...!

    selamat berblogging miss banu..
    rasa mcm nak tukar nama je.. miss nur...ok x..? hehehe

    BalasPadam
  2. miss nur okey gak tuh..hehe pasni leh jadi kembar miss banu n miss nur haha kan sweet gitu..

    BalasPadam
  3. Terima kasih sebab sudi join segmen miss z...
    jom terjah blogger lain pula

    http://misszberceloteh.blogspot.com/2012/04/senarai-peserta-segmen-jom-kenali-blog.html

    BalasPadam
  4. hye3!! yana datang dari segmen yang sama ;)

    BalasPadam
  5. Lily singgah sini dr segmen Miss Z ^_^

    BalasPadam
  6. terjah sini dari segmen miss Z.

    TOLONG KLIK SINI DAN TEKAN VOTE. TERIMA KASIH

    From,

    Nasz

    MOHD NASER.COM

    BalasPadam
  7. as-salam dan hi,

    datang dari segmen JOM KENALI BLOG SAYA.. jom http://syiedalikes.blogspot.com/2012/04/segmen-jom-kenali-blog-saya.html


    syieda,

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017