-->

3 Mei 2012

"SEGMEN NASZ : NASZ DAN SAYA ADALAH BLOGGER"



Assalammualaikum..
Sejak dua menjak ni rase mcam dh lama x join segmen kan..
so hari ni nak join segmen Nasz ni
due date-pukul 11.00 mlm ini..so cepat2 join k..
kena ceritakan sebab jadi Blogger?
Saya jadi Blogger ni sebab saya suka menulis dan berkongsikan cerita,minat dan pendapat saya dengan orang lain..Menjadi blogger membolehkan saya masuk ke dunia orang lain menerusi blog2 mereka dan berkongsi cerita mereka pula..sesungguhnya menjadi blogger memang best hehehe..


4 ulasan:

  1. hihi..pnjg lebar alasan tuh.. selamat bersegmen iyee..(^_^)

    BalasPadam
  2. thanx sudi join segmen saya ni.

    BalasPadam
  3. singgah dr segmen yg sama...

    http://masrinasidek.blogspot.com/2012/05/segmen-nasz-nasz-dan-saya-adalah.html

    BalasPadam
  4. singgah sini dari segmen yang sama. jom ke blog sy ^_^

    http://dindamaisarra.blogspot.com/2012/05/segmen-nasz-nasz-dan-saya-adalah.html

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017