13 Ogo 2012

"Segmen:Kenangan Kad Raya"



Assalammualaikum..
Today join segmen lagi..
due date-16 Ogos 2012
Jom Join Ramai2
Salam Perkenalan untuk Semua yer..

-Ceritakan kenangan suka duka kad raya anda?
Antara kenangannya adalah ketika aku di sekolah n mendapat kad raya dari Member2.Dua orang dari member aku memberikan kad raya (berbentuk/bercorak kartun)yg sama jenis/corak pada aku..Secara kebetulannya diorang memilih kad raya yang sama..so masa aku bukak kad raya tuh depan diorang gak terus aku tersenyum..diorang pun terkejut sebab x sangka beri kad raya yg sama..alasan diorang memilih kad raya tuh disebabkan situasi kartun dlm kad raya tuh sama dengan apa yg aku alami..siap buat jalan cerita lagi dlm kad raya tuh haha....sampai sekarang kad raya yg diorang bagi tuh ada lagi..bila tengok balik mesti aku gelak sorang2 haha..mmg kelakar n sweet....

Kenangan seterusnya bila mendapat Kad raya dari para blogger..wah sangat best..n tahun ini jugak merupakan tahun pertama yg aku kirim kad raya secara banyak/pukal utk para blogger n kwn2 heehe..maknanya tahun ni aku dapat banyak kad raya dari tahun lalu hehe...seronok bila dapat meneruskan tradisi menghantar Kad Raya ni sume.. ^_^


♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

5 ulasan:

Mrs Velentine berkata...

samalah pena dpt kad raya yang serupa dr oeg yg berbeza

wan nurul hezrina berkata...

wahhh miss banu mmg seronok rasa dapat kad raya esp blogger..walaupun rakan maya tapi mmg syokkk

Cik Rongoks berkata...

selamat bersegmen ! ^^

Cik Nur berkata...

selamat bersegmen miss banu.. :)

MISS Z BERCELOTEH berkata...

tenkiuuu sudi join :)

Related Posts with Thumbnails