22 Mac 2013

"MALAYSIA'S NEXT TOP LUCKY BLOGGER by Mak Dara"

Assalammualaikum..
hari ni nak join GA dari Mak Dara..
Jom Join Ramai2..
Due Date-31 Mac 2013
Senarai Penaja 

tag


♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

16 ulasan:

adzairdawati makdara berkata...

terima kasih Miss Banu kerana sudi join GA Mak Dara ini.. Tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia siapa yang tahu.. Mungkin ini tuah anda In Sya Allah.. Nantikan keputusannya tak lama lagi ya...

Diana Azis berkata...

Salam singgah..DA pun join GA yg sama...Good Luck :)

Cik Fie berkata...

dari GA yang sama . :)

http://www.cikfie.com/2013/03/malaysias-next-top-lucky-blogger-by-mak.html

Farah Waheda Wahid berkata...

all the best...singgah dari GA yang sama... ^_^

Norliza Nordin berkata...

Join jugak! all the best! ^^

Singgah dan follow sini! ^^
http://sinarcintaku.blogspot.com/

aLamS LegacY berkata...

dari segmen yg sama

http://alamslegacy.blogspot.com/2013/03/malaysias-next-top-lucky-blogger-by-mak.html

Kasih Lestari berkata...

Dari segmen yg sama...

http://kasihlestariabadi.blogspot.com/2013/03/malaysias-next-top-lucky-blogger-by-mak.html

Zira Aziz berkata...

#1942

BW n follow dr GA yg sama:

http://zira-aziz.blogspot.com/2013/03/malaysias-next-top-lucky-blogger-by-mak.html

Salam Ukhuwah...

RamRamCute berkata...

salam..

Singgah dari segmen yang sama..all the best ye :-)

http://bla-bla-blub-blub.blogspot.com/2013/03/malaysias-next-top-lucky-blogger-by-mak.html

sukagelak berkata...

Jalan-jalan sini :)
Dari segmen Mak Dara jugak.

http://juliajamaludin.blogspot.com/2013/03/malaysias-next-top-lucky-blogger-by-mak.html

AyueJean AJ berkata...

GUDLUCK!!!!....

AJ singgah dari segmen sama.....
Mana yang dah datang terjah AJ tu,terima kasih ye..
Sorry AJ lambat balas kunjungan, al-maklum naik sampan... =D

http://ayuejean.blogspot.com/2013/03/promo-malaysias-next-top-lucky-blogger.html

oshin kecik berkata...

ponnn...ponnnn...ponnnnn

Oshin datang dari segmen Mak Dara ~

http://gurlgemini.blogspot.com/2013/03/malaysias-next-top-lucky-blogger-by-mak.html

Secret Of Shaila berkata...

hai..singgah dari segment yang sama..good luck yer..^^

http://secretofshaila.blogspot.com/2013/03/malaysias-next-top-lucky-blogger-by-mak.html

aku eryati berkata...

BW di sini dr segmen yg sama http://eryati.blogspot.com/2013/03/malaysias-next-top-lucky-blogger-by-mak_25.html

Diari Si Froggie berkata...

Hai Miss Banu :) aida baru terhegeh2 nak terjah blogger yang join GA nie.

http://www.diarisifroggie.com/2013/03/malaysias-next-top-lucky-blogger-by-mak_28.html

Waney Zainuddin berkata...

salam kenal. jemput join GA kat blog saya. TQ :)
http://www.waneyzainuddin.com/2013/06/GiveawaybyWaneyZainuddinDuitRaya2013.html

Related Posts with Thumbnails