31 Dis 2015

Senarai Pemenang Bloglist Segmen Blogwalking & Tambah Follower Hujung Tahun Part 2

Assalammualaikum..
Berakhir sudah segmen yang aku buat iaitu Segmen Blogwalking & Tambah Follower Hujung Tahun Part 2 Seperti yang dijanjikan, aku akan masukkan 5 blog peserta bertuah yang dipilih oleh Random.org ke dalam Bloglist aku. Maklumlah dah masuk 2016 ni aku nak update balik bloglist aku, Blog2 yang dah tak aktif sebegitu lama akan aku remove manakala blog2 yang terus aktif akan stay dalam bloglist aku. So kat sini juga aku nak buka peluang pada mana2 blog yang nak exchange link/bloglist dengan aku bolehla komen dekat entry ini yer n pastikan korang dah masukkan blog aku dalam bloglist korang k. Tahniah buat 5 pemenang bloglist yang terpilih boleh check nombor dan senarai peserta kat link dibawah ni. Selamat Tahun Baru 2016! Happy New Year uolls..


5 Pemenang Bloglist 2016 






♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

7 ulasan:

ucing berkata...

Hi Tahniah pada perserta.jom singgah keblog ucing.selamat tahun baru 2016 ;)

NURUL AQIDAH AZAHAR berkata...

thniah pd pemenang

Siti Rohaida Yusof berkata...

tahniah pemenang

Syahidah Fadilah berkata...

tahniah semua yg menang :)

Eintan Nurfuzie berkata...

tahniah

iffah hussin berkata...

Tahniah pada pemenang

Puan Wawa berkata...

Tahniah pemenang..")

Related Posts with Thumbnails