-->

20 Jan 2010

BAHAGia MunGKiN BUKAN UNTUK DiA??



Semua yang berlaku padanya bukanlah sesuatu masalah yg terlalu besar..
Namun mungkin akan menjadi masalah yg serius pada masa akan datang..

Emm sedikit hibaa…sambil ditemani lagu (dibuai rindu semalam dr screen)
Tapi xde kaitan pun lagu tu
hehe..

Semua orang menghadapi masalah..besar atau kecil bergantung pada keupayaan diri menanganinya..
Namun masalah yg aku hadapi bagi aku tetap suatu yg besar huhu.rasanya x semua dapat menanganinya jika berada dlm situasi aku..huhuhu..

Arghh hidup oh hdup..bagaimanakah nanti..bahagiakah menanti??

Itulah persoalan besar..aku berteka teki..supaya tiada siapa yg mampu memahami apa yang aku rasa saat ini..

Ingin saja aku berkongsi semuanya meluahkan segalanya disini..tapi aku x mampu kerana aku bukan jenis orang yang sebegitu..

Aku seorang perahsia..dalam dunianya sendiri..baginya tiada siapa yg mampu memahaminya walaupun dirinya ingin dimengerti..

Masalah ini bukanlah pasal cinta or kerjaya tapi melibatkan lain yang akhirnya akan bersangkut paut jugak..

Lagu puisi hamba dari ella menjengah di telinga aku di saat ini…

Kadang2 aku ingin menjadi orang lain..kerana pada pandangan aku orang lain lebih sempurna dari aku..huhu

Rendah diri kah aku??tapi kenapa??..adakah sebab fizikal aku yg besarr??
Emm mungkin juga..tipula kalau aku x kata x kisah kan..aku x nak jd hipokrit..tapi tu bukan sebab utama kerana aku boleh terima diri aku seadanya.
.terpulang pada orang lain leh accept me as I am or not..ada aku kisah hahaha..

Bagi aku pasal berat badan bukanlah masalah besar bagi aku..coz kalau nak kurus diet je la..apa yg susah..bak kata org dimana ada kemahuan disitu ada jalan..Cuma aku je yg malaz diet2 ni huhu.

.tapi seriously x senang la utk menjadi org yg berbadan besar kena byk brsabar gakla dgn kutukan or sindiran org..huhu..rasa rendah diri tu x pyh ckp la..of course la ada walaupun x byk sgt tp ttp ada..

However..ini adalah SahBanu Osman okey..!!
Don’t play2 with me..!! hehe

Cewahhh tjuk garang la plak..

Aku akui aku ada masalah panas baran sikit..huhuhu..buruk bebenor laa lau cepat marah ni hehe..sensitip+sesentap..istighfar2x…supaya aku lebih bersabar hadapi semuanya..
Aku x kan biar org yg senang2 nak memperlekehkan aku or berani nak kutuk2 aku..try la lau berani..aku x kisah lelaki or perempuan..kalau xde adab sopan bile brckp dgn aku mmg korang silap besar la…aku x nafikan mungkin sbb sikap aku ni ada gak laki yg takut ngan aku hahaha!..well x kenal maka x cinta ;)

Takut lak aku baca statement aku tuh huhuhu..
Aku senang je..lau org baek ngan aku..insyaallah aku pun akan amat baik ngan lembut ngan org tu..tp lau sebaliknya sendiri mau ingatla..

Entahlah..(kadang ku kuat setegar karang..kadang ku rapuh,lemah,liar,meranaaa-lirik lagu aku wanita biasa dri Kris Dayanti)

Kenapa sentimental lak ni huhu..entahla..aku takut mengahadapi masa depan..
Bila aku hilang segalanya..bila aku seorang diri..(bergenang air mata)
Disaat kedua ibu bapa aku tiada……terutama ibuku….
Apa yg bakal terjadi padaku..
Aku x kuat utk itu..sungguh!! aku x kuat utk hadapi saat itu..huhu


aku kalau bercerita ttg ibu bapa aku..memang aku emosional giler2 nyer..
tapi dah la..malas nk sedih2 ni..cukupla sikit2 layan perasaan nih ..

berbalik pada masalah aku..huhu..memang teruk..emmmm……..

x tahu nak guna ayat or perkataan apa utk mengambarkannya..
hanya aku yang tahu…
jiwa kacau..
emosi pun kdg2 x stabil..
kenapala jadi kat aku…why,why n why me…mungkin ujian untukku..tabahkan lah hatiku ini ya ALLAH…………………

moga cepat hilang la masalah aku..

doakan aku ye!!!!!!!!!!!!!!! Huhuhuhuhuhuhuh……………..

diakhiri dgn Wassalam (kini lagu Ku PinjAM satu Bintang bermain di telinga aku skrg nyanyian Alyah n Riz)diikuti lagu DengarkanLah-Amy Mastura n Glen..


p/s=hormat pada orang yang menghormati kita..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017