-->

24 Dis 2010

Award...mekaSih...

Lama x update blog nih..hehe..bukan pe busy kit dok join GA/contest kat bLog satu lagi..jadi x sempat nak mencorat-coret disini..sekarang nih ada la kelapangan sikit..

So nak selesaikan hutang awards2 yg diberi oleh para bloggers yg baik hati nih sume..award sume cantik2 belaka…rugi x amik tau..
Terima kasih cik eiyda kerana sudi beri saya award k..jemput2 jenguk blog cik eiyda kite k..

Award seterusnya

Dari eB@mamaAerish’n’Aed

Next awards

Cantikkan award nih.. dari http://hafidzahhafidz.blogspot.com

Tapi untuk award atas nih kena jawab soalan dulu tau..
Jawab soalan nie,


"Siapakah orang yang anda cintai/sayang dan mengapa?"..mesti bermula dengan ayat, 'Saya memang da lama jatuh cinta/sayang dengan..................sebab........................'
*pilih jatuh cinta atau sayang je..no need tulis dua2
Contoh: Saya memang da lama jatuh cinta dengan anak Mak cik Bedah kat belakang rumah saya sebab selalu bagi kucing saya makan..
JaWapan-Saya memang dah lama sayang ngan kucing saya sebab mereka lah peneman dan penenang jiwa saya.. ^__^


Ni plak dapat Award dari Umar yang Cute
 

Untuk award Beautiful Blogger kena jwb soalan


thanked the person who gave u this award and tell 7 things about yourself
Thanks Umar krn sudi bagi saya awards nih k.. lain kali bagi lagi hehehe
7 things about me??

-LUV CATS
-LUV BLoggiNg
-LUV HiStoRy
-LUV NoVeL
-LUV PLAYiNg GAMES
-LUV MiLo AiS
-LUV WatcHiNg MoviEs

Nih plak award dari cik Lady Barbella.

Lepas ambik award jawap soalan yang diajukan..

(1) Apakah pandangan awak terhadap blog CIK LaDy BaRBeLLa
Pandangan saya, Blog cik Lady Barbella sangat menarik untuk dilawati kerana blognya yg sweet dan ceria dgn cerita2 Arjun kesayangannya..bisa membuatkan ku tersenyum soarang2 membacanya..we are cats lovers betul x cik lady barbella??hehe..selain itu cik Lady Barbella kite nih pandai memasak orangnyer..hehe boleh tgk dari gambar2 resepi masaknnya yg ada dlm blognya tuh..hehe..


(2) Kenangan manis dalam hidup awak?
Masa di sekolah, masa di UM dan banyak lagi..susah nk cite sbb banyak sgt..


(3) Kenangan pahit dalam hidup awak?
Pun banyak sgt..x nak mengenangkannya dah..biarlah berlalu menjadi debu..


(4) Adakah anda dah berpuas hati dengan kehidupan anda sekarang?
BeLum berpuas hati..banyak benda belum dicapai..saya masih ketinggalan berbanding orang lain..


(5) 3 impian yang belum tercapai lagi.
Hehehe nak cakap biaRLah RaHsiaa..


(6) Tag seploh orang menerima award ini.

.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017