-->

15 Dis 2009

BebeLan MoVie..

Emm cadangnya,insyaallah rabu or khmis ni nk gi tgk filem santau..ramai yg memuji filem tu best..tp x tahu la jdi pi ke x..waktu tygn die lmbt la plak..dh la nk balik nek bus huhu..mesti member aku tu sibuk skit nk beli brg hntaran die sume..entahla..tgk la jd ke x nanti..lalala..dulu rncng nk tgk twilight pun x jd gak..atas sbb teknikal dan masalah byk ragam..huhu

Dalam aku dok bebel pasal wayang ni..aku nk kongsi sikit pandangan aku ttg cite Kau dan Aku yg hngt bersiaran kt Astro Ria pada setiap sabtu pkul 10mlm..cite die bolehla nk layan tu..tp yg peliknya kata shooting kt Indonesia tp diorng paparkan seolah-olah mcm kt Malaysia..pelik..apa salahnya..kalau diorng direct paparkan belajar di Indonesia..mcmla xde student msia belajar kt sana..apa2 pun whatever laa..

Aku rasa barisan pelakon die not bad gak la..Cuma entahla aku x berapa gemar tgk Mila jd heroin dlm cite tu..cam pelik je..dgn suara manja die bile bckp..geli lak aku dgr dn tgk.x sesuweii la..plzzz laa.aku rasa mila lg sesuai jd penyanyi..dlm byk2 budak2 af cmne la mila leh trpilih..adakah sbb lagu2 mila yg popular di corong2 radio dn drama tu pula drama muzikal..rasanya hanya Mila dan stacy yg agak menyerlah skrg..ikutkan ramai je budak2 af perempuan yg lg lawa dn brbakat berlakon dr mila..
Aku bukan nk mengutuk Mila..Cuma aku hnya bagi pndangan je yg mila kureng sesuai utk berlakon jd heroin dlm cite tu..bukannya sebab aku jelez mila blakon ngan Aril or Akim ke ape..lgipun aku x minat sgt pun dgn si Akim dan Aril tu..

Namun lakonan raja farah n the geng mmg menarik..karakter menjadi..yg paling aku suke tgk ialah Noni yg jd Lisa dlm cite tu..kalau sape yg tgk Af5 msti tau yg Noni ni suke ketawa,happy go lucky sume..tp bile tgk die blakon dlm cite ni sbg seorng yg berbeza dri perangai sbnr die..mmg menonjol..yg mana die seorng yg ego,sombong,popular, pendek kata watak negative la..so aku mmg suka lakonan noni dlm cite ni..

Alang2 dh mbebel ttg cite2 yg tayang kt astro ni..ada satu lg cite yg aku nk ulas hehe cam pengkritik filem lak rasanyer hehe..cite tu ialah Kamelia Katrina..aku xde masalah pun dgn pelakon or jln cite die..lakonan elyana mmg menjadi..suke tgk elyana dlm cite ni..tp cume aku x gemar dgn ciri2 karakter kamelia dlm cite ni…watak kamelia digambarkan terlalu baik sgt..mcm x pernah buat salah..terlalu lemah lembut..senang dibuli..x prnh melawan ada lgi ke org mcm tu wujud kt Msia ni..lau ada pun amat la kurang skali..rasanya kebanyakan adik beradik jarang yg ada karakter cm kamelia.aku kata jarang ttpi x menafikan mungkin ada..selalunya nama pun adik beradik pasti akan bergaduh susah nk mengalah..jarang nk jumpe yg mcm digambarkan dln watak kamelia tu..kdg2 tgk cite tu mcm x logic la gak dgn kamelia yg hampir sempurna dn trlalu baik tu..namun pe pun tu hnya lakonan semata-mata hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017