-->

15 Dis 2009

KisaH SAya Ker ni??

SaLaamm,Hola..

Xde benda baru nk kongsi pun..saje nk merapu kt sini jap..
25hbln n 26 hrbln ni 2 member aku nk btunang dh..hehe congrats k.
Harap sampai ke gerbang perkahwinan la hendaknya..jgn sampai putus di tgh jln lak..mklumlah org btunang ni ada dugaan juga..
Dalam sibuk hal org btunang.mesti orang juga akan tnya giliran aku bile lg..huhu..mlz nk jwb hehe..2 soalan yg paling malas dn benci aku nk jwb adalah :
1)Buat pe sekarang?kerja apa skrg?huhu
2)Bila nak kahwin?grrrrr

Benda2 nk sume x terletak di tgn aku..ni semua ketentuan tuhan..lau ada jodoh aku kahwin la nanti..kalau xde nk uat cmne..redha jela..ttgg kerja pula kan bergantung pda rezeki..dh usaha..jd tawakal la..huhu
Lg satu aku mmg kalau leh nk elak dr pi kenduri kahwin anak kawan2 mak aku or seangkatan dgnnya..or terserempak dgn mkcik2 mami jarum ni..(kt penang la katakan)leceh la 2 soalan diatas mesti dtnya..sibuk je..suka hati aku ler..nasib aku ni low profile..(kononnya ala2 kategori budak baek la ni ceewah)hehe aku bukan jenis kuar sana sini terang-terangan mcm kuar dgn kwn lelaki,jln sekali sume..kalau x mesti kena kutuk,gossip kaw-kaw nyerr..nk ikutkan x pernah lg dlm sej aku kuar berdua jalan sekali ngan lelaki..kecuali dalam berkumpulan..Cuma masa aku belajar di Um dulu adala buat discussion dgn bdk laki berdua je..tp di tempat awam di fakulti..tu pun sbb ada kerja berkumpulan la..

Bile korang baca kenyataan diatas mesti korang tertanya-tanya aku dh ada boyfriend ke belum ni hehe?korang rasa2 cmne hehe?mesti ramai yg ckp x de ni..hehe btul x..aku pernah ada..tp dulu.skrg dh single hehe..aku skrg focus nk cri kerja tetap dulu..jodoh ni sume blakang kire la..lgiipun aku x sedia la nk khwin lg..huhu.lgipun aku banyak kekurangan huhu..berbanding kwn2 aku...







gambar:sebahagian dr member2 aku di penang..kwn baek 1 sek..gmbr ni diambil masa kterorg dtg mjlis pkahwinan mber kteorg sorang lg (wanie)..pada jan 09..skrg ni wanie tu dh ada anak sorang pun.(melahirkan anak pada nov 09)rezeki dan jodoh wani dtg seiring..alhamdulilah..



i
inilah wanie..hehe pengantinnyer..dh bergelar ibu muda skunk..ada kerja tetap(berjwtn tggi juga),ada suami dn anak,dlm masa yg sama sambung belajar (PPJ) Kt UUM..emm pada usia 23 tahun..sudah hampir memiliki semua..alhamdulilah..moga bahagia.. =)

Dulu aku x kisah sgt pasal kekurangan aku ni..namun akhir2 ni aku rasa rendah diri lak..x tau la nape..huhu..rasa kurang serba-serbi dr A-Z..kdg2 rasa sedih je..bile tgk kwn2 aku…aku rasa bertuahnye jd diorang nih..huhu..nmpk cm sempurna jer..walaupun hakikatnya semua org ada kekurangan msing2..entahlaa..banyak dugaan dtg sejak2 akhir2 ni..walaupun x sebesar mana dugaan tuh..dh cukup utk mengurangkan keyakinan diri aku ke tahap zero..huhu..bila pikir2 balik ada org lg menderita dr aku..spatutnya aku bersyukur kerana diuji dengan keadaan yg masih boleh aku kawal…aku boleh membuat perubahan.ttpi aku x bermotivasi..huhuhu..
Ada org berkata..kalau kita ada cinta dan duit dlm masa yg sama kita akan bahagia..betul ker?namun jika xde iman x guna juga..betul x..

Tabahkanlah hati aku utk menerima dugaan ni….semoga segala benda yg kualami cepat hilang..
Moga masalah ni cpt selesai..

Supaya aku kembali menjadi sahbanu yg cekal,tabah dn bermotivasi ….

)



ni plak gambar ex-housemate aku masa study kt UM..Byk kenangan..manis dn pahit..namun korang ttp best laaa..moga kebahagian menanti kita semua.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017