-->

11 Jul 2010

SoRrY gEng N ThaNks..


Emm ..aku rasa mcm xde yg baca blog aku..jadi penulisan aku kdg2 agak Emo gakla..ikut feeling dan mood msa menulis tuh..menulis ikut suka hati..sedangkn ada gak member2 aku yg baca..

well sorry la too korang sume..
emosi x stabil..jadi cepat je aku terasa hati or tersentap..
sedangkan semua org ada masalah sndiri..n semua org ada reason sndiri..
sorry to my friends yg terasa hati atas entry aku yg lepas2..
perasaan aku sekarang berkecamuk gak...

sbb aku rasa aku terlampau senang skrg sampai aku rasa takut utk hadapi saat susah nti bila ia menjelma utk mnguji aku..huhu..
walaupun kini aku sdg berdepan dgn ujianNya..namun aku ada sokongan IBU ku yg tersayang..
tp sekiranya ibu aku dh tiada..itulah saat yg paling aku takut utk hadapinya...mcmmana la agaknya aku akan menempuh hidup ini...

mcmmana nanti..
kenapa aku x mcm org lain...................
diorng selesa dgn apa yg ada..tp aku...diuji......??
aku pujuk hati aku..
dugaan sume tuh...bersyukur apa yg ada..
apa yg brlaku ada hikmahnya..

aku jelez dgn rakan2 ku yg tlah pn smbng bljr..
dpt menempuh semula alam sebagai pelajar..
sebelum nanti mnjadi tnaga pgajar pula..
tp aku walaupun ada peluang..
aku x mampu..
huhuhu

byk halangan....................................................
berat mata memandang ..berat lg bahu memikul...


thankz to kawan2 yg ambik berat ttg keadaan aku...
yg x jemu2 bertnya khabar, memberi semangat..
especially to Zah..thanks..
AKU MESTI KUAT!!TABAH..DAN MAINTAIN QIUT HEHE..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017