-->

8 Mei 2012

1000 FoLLower-ThaNks to U aLL ^_^


Assalammualaikum...

Pagi ni bukak BLoG n mendapati Follower BLog ni dah cukup 1000 orang..Alhamdulilah..
terima kasih pada semua yg sudi follow blog yg x seberapa ni yer...kat sini nak juga berterima kasih pada mereka2 semua yg sudi memberi respond kepada entry2 yg saya buat dengan meninggalkan komen2 mereka yg sweet lagi bernas tuh semua =) x lupa juga kepada Group/GEnG SeGar Follower yg sangat sporting tuh...ahli2 group ni lah yg amat rajin memberikan komen2 dlm blog ini..thank you yer UoLLss hehe...walaupun blog ni x popular or hebat mcm blog lain tapi Alhamdulilah blog ni masih berterusan..setiap hari pasti akan diupdate..ikutkan blog ni dah lama juga tapi baru sekarang nampak maju sikit hehe..maklumlah dulu bermula dari bawah dari tak tau apa sampai tau la sikit2..baru sekarang capai target 1000 follower..ikutkan org lain baru beberapa bulan ada blog dah mampu capai ribuan follower..dasyat tul mereka2 nih hehe..tapi saya x kisah biar lambat asal selamat hahaha...
apa pun saya mmg menghargai semua follower saya...insyaallah pada sape2 yg follow blog saya ni,saya akan sedaya mungkin memfollow blog anda kembali..x kisahla anda blogger baru ataupun tidak..pendek kata kita harus saling menyokong antara satu sama lain kan..cuma kadang2 tuh saya x jumpa link blog anda jadi menyebabkan saya x dpt nk follow anda kembali..

Pada yg rajin beri komen kt blog ni..saya juga akan sedaya upaya merajinkan diri untuk meninggalkan komen di blog anda juga =) x lupa pada silent reader..thank you ye sebab sentiasa membaca apa yg saya coretkan disini walaupun anda tersembunyi n misteri gitu hehe..
dan terima kasih juga pada korang2 semua yg sudi klik LIKE kat FanPage Facebook saya yang berada di tepi kat sidebar ni..pada yg belum kLik Like tuh sila2 lah klik LiKe yer..kalau sudi lah..sebabnya saya juga sering update entry2 terbaru saya disitu..wahh dah macam menang Anugerah lak sebab asyik berterima kasih je ni hehehe..oh yer sape follower yg ke 1000 tuh..?jom berkenalan dgn beliau secara ringkas..

Comelkan header blog beliau nih...pemilik blog nih bernama Nurafnizatul Ain,dari jengka Pahang..muda lagi nih besday dia pada 28 Oktober n beliau dilahirkan pada tahun 1994..cantik blog die ni..follower punn dah ramai 1000 lebih dah...dasyat hehe..terima kasih yer pada Aien kerana sudi follow blog saya nih....


16 ulasan:

  1. tahniah miss banu..byk tu..klu duit 1000 dah mcm2 lh wat.hehe

    BalasPadam
  2. wah tahniah tahniah, kalau laa boleh share follower kan? ahahaha :) teruskan blogging dengan entry lagi menarik lepas ni ye! :)

    latest post: http://ajamoppical.blogspot.com/2012/05/rumah-terbalik-dibuka.html

    BalasPadam
  3. TAHNIAH Miss Banu...!

    Akhirnyakan..!

    Tahinah juga buat Follower ke -1000

    nak terjah sat..!

    BalasPadam
  4. tahniah... semoga lebih berjaya lagi dlm dunia blogger ni... :)

    BalasPadam
  5. Tahniah...saya 100 pon belum..haaaha..Tahniah!!

    BalasPadam
  6. tahniah. follower dah ramai. huhu :)

    BalasPadam
  7. wahhh..seribuu..??? moga terus berblog yee..(^_^)

    BalasPadam
  8. Akak suker...akak suker... Tahniah yer...

    BalasPadam
  9. tahniahhhhhhh miss banu. keep it up. ;)

    BalasPadam
  10. tahniah miss banu. popular la tu kalo dh sampai 1000. hehehe.. geng2 gsf sume mmg supportive. :)

    BalasPadam
  11. tahniah miss banu..hihi..
    eh,aien lahh,sya kenal dia,baik orgnya..hihi

    BalasPadam
  12. Tahniah!! dah 1000.. best tu...

    BalasPadam
  13. 1000 follower? wow! idaman deqla jugak tu..hihi...trskan berblogging okeyh! :)

    BalasPadam
  14. Wahh..Terima kasih ..
    Terharu..Baru baca sebab dulu xperasan

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017