-->

13 Mei 2013

Pak NiL (Dato Aznil) Tarik Diri Dari MasterChef Selebriti Msia Musim Ke-2

Assalammualaikum..
Sesiapa yg tengok Masterchef semalam mesti terkejut dgn pengumuman Pak Nil yg ingin menarik diri dari MasterChef Selebriti Malaysia musim ke-2. Semalam adalah pusingan penyingkiran yg menyaksikan Syanie, Lydiawati, Michael Ang dan Paknil berentap sesama sendiri untuk terus berada dalam Masterchef. Mereka dikehendaki memasak Tuna..dan ternyata Michael Ang diumumkan sebagai peserta yang tersingkir.. Walaubagaimanapun Pak Nil tiba-tiba datang ke hadapan dengan wajah yang sedih mengumumkan ingin menarik diri atas sebab masalah kesihatan ibunya..Hal ini telah mengejutkan semua peserta dan juga juri..Selebriti lain semua dah menangis dah masa ni..begitu juga Pak Nil..semua x menyangka yang Pak Nil akan menarik diri..namun ibu lebih penting dari segala -galanya..menyebabkan Pak Nil nekad menarik diri sekaligus menyebabkan Michael Ang terselamat dari penyingkiran..

Apapun semoga Ibu Pak Nil cepat sembuh..sunyilah Masterchef pasni..walaubagaimanapun sepanjang berada dalam MasterChef ni Pak Nil telah berjaya menjadi juara dalam Peti Saji Misteri, serta dah merasa menjadi Ketua Kumpulan Biru..mana tau mungkin dalam MasterChef Selebriti musim ke-3 Pak Nil boleh bertanding balik ke kan..

Pic credit to murai.com.my

3 ulasan:

  1. terbaiklah tindakan paknil...
    ibu lebih pentingkan...
    kira paknil keluar bermaruah.. :)

    BalasPadam
  2. Ibu lebih penting daripada segala-galanya...Baguslah pak nil nie...

    BalasPadam
  3. mmg wajar tindakan pak nil... apa2pun ibu tu lebih penting kan... syabas pak nil.. moga ibu pak nil lekas sembuh.. =)

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017