-->

23 Nov 2013

Lee Kwang Soo (Running Man) Fan Meeting In Malaysia January 2014

Assalammualaikum..
Fuhh mmg meletuplahhh Lee Kwang Soo datang Malaysia, Sebelum ni Kim Jong Kook dah pernah datang, kali ni giliran LKS pula. Kalau x silap Gary dengan groupnya Leesang juga akan datang ke Malaysia tapi pada tarikh yg berlainan Begitu juga dengan HaHa yang akan datang ke Malaysia juga tapi kesemua mereka datang berasingan, dalam acara yang berlainan dan tarikh yang berbeza. Kan best kesemua ahli Running Man dtg sekali baru meriah, lebih best shooting terus RM kt Malaysia ni barulaa meletupp. Berbalik pada Fan Meeting LKS, TIKET die memang mahal gilerrr, bahagian premium dekat RM500 tu. Makk aii mahal kot..hehe. Apa2 pun dlm RM aku mmg paling suka tengok LKS dengan KJK ni comel jer..

Apapun Jom tengok Video Khas ucapan dari Lee Kwang Soo kpd Fans Malaysia sempena kedatangannya ke Malaysia pada Januari 2014, Die cakap korea dlm video ni, tapi ada english subtitle lah, comel2x hihihi

4 ulasan:

  1. hgmm..semua dtg malaysia..

    BalasPadam
  2. kekekeke
    si pengkianat LKS,wpun dia selalu kena dgn KJK tetapi sweet sgt bila tgk dorang jln2 berpegangan tgn kan..caya lah LKS,kehadirannya sgt memeriahkan :)

    BalasPadam
  3. wahhhh...gilak mahal tiket..!
    miss banu pegi x..??
    heheheh

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017