-->

30 Dis 2013

Sinopsis & Review Dhoom 3

Assalammualaikum..
Setelah Suksess dengan Filem Dhoom dan Dhoom 2 akhirnya pada 20 Disember 2013, filem Dhoom 3 telah release di pawagam seluruh dunia. Kalau Dhoom 1 ada John Abraham, Dhoom 2 pula ada Hrithik Roshan & Aishwarya Rai. Untuk Dhoom 3, tibalah giliran Aamir Khan dan Katrina Kaif. Mereka akan memegang watak negatif dlm filem ni. Manakala watak Abhishek Bachan dan Uday Chopra sebagai Jai dan Ali dikekalkan untuk siri ketiga ini. Jalan cerita filem ni sangat simple sebenarnya iaitu berkaitan antara Polis dan Pencuri. Cuma untuk Dhoom 3 ni akan diterangkan dengan lebih jelas kenapa watak Aamir Khan akan jd pencuri untuk membalas dendam.
Kalau perasan Aamir Khan ni mmg jenis memilih filem apa yang akan dilakonkan, die x akan berlakon filem yang sebarangan dan tangkap muat. So mmg expect filem ni best. Aku pun tak tengok lagi hehe. Ramai pengkritik filem yang memuji lakonan Aamir Khan. Mana tau Dhoom 4 akan ada Shah Rukh Khan pula ke kan hehehe. Apapun jom tengok Sinopsis Dhoom 3 ini..

The movie is about a circus boy named Sahir (Aamir Khan), whose father (Jackie Shroff) was murdered by the circus owners. Sahir plans a plot to rob the money of owners kept in a Chicago bank in order to avenge his father’s murder. Aaliya (Katrina Kaif) is his co-worker and helps him with his plan. To prevent this robbery, ACP Jai Dixit (Abhishek Bachchan) and Ali Akbar (Uday Chopra) visit Chicago. What follows is a hit-and-chase drama and some daunting stunts.
Trailer Dhoom 3


4 ulasan:

  1. yup.. aamir mmg memilih sikit.. ada movie yg dia tolak, SRK yg amek.. sudahnya SRK yg popular sbb movie tu meletop2.. haha.. btw, mcm best jer movie ni.. hrp2 dhoom 4 ada SRK kan miss.. kihkih.. ;p

    BalasPadam
  2. Agak2 Samar dan Sahir tu mati tak ending tu, curious betul.hahah (padahal takmo terima hakikat)

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017