-->

20 Jun 2015

Jom Shopping Di Kedai Online Kraf asma-felt-box.com


Assalammualaikum..
Korang minat membuat kraf? korang suka DIY? minat menjahit? tapi korang tak tahu kat mana nak beli dan dapatkan bahan-bahan untuk membuat kraf ini (craft supply) so kat sini meh aku nak gtau, korang boleh dapatkan semua ini di Kedai Kraf Online Asma-Felt-Box..Kedai Kraf online ini menjual bahan-bahan felt craft secara online iaitu kain felt, butang, keychain, brooch, hair accessories, embellishment, ribbon, peralatan menjahit dan sebagainya. Produk utama dan antara yang paling laris di Kedai Kraf Online asma-felt-box..ini adalah Polyester Felt, Starter Pack dan butang-butang comel. Mungkin ada yang kurang faham apa bendanyer Polyester Felt ni, meh sini aku cite, Polyester Felt ni ialah kain felt yang berkualiti yang diperbuat dari 100% polyester. Ianya tidak mudah berbulu, mudah dipotong serta tahan lasak dan sesuai untuk membuat produk handmade seperti beg, purse, wording, keychain dan sebagainya. 
Polyester Felt (1 meter)
Untuk tengok lebih banyak gambar-gambar mengenai bahan-bahan kraf yang dijual, korang kena la pergi ke website asma-felt-box ni disini --> http://asma-felt-box.com Banyak produk2 yang best yang dijual kat sana antara yang paling aku suka tengok adalah butang-butang comel, seriously memang comel giler kot. Selain itu aku juga suka Starter Pack dan aku dah pun memilikinya iaitu Starter Pack versi Excited Pack (terima kasih buat Pn. Asma) yang mana Excited Pack ni khas untuk orang-orang baru yang nak start berkecimpung dalam bidang kraf dan nak buat pelbagai items. Dalam excited pack ni ada pelbagai warna serta pelbagai jenis bahan-bahan kraf. Kat bawah ni adalah gambar Excited Pack tu.
Excited Pack diatas mengandungi felt, keychain, split ring, HP straps, brooch panjang dan pendek, pek benang, brads, butang, eyes, hiasan tampalan, hair clips, ribbons, pack fiber, tali halus, bell, 1 template book. Banyak kan, macam-macam ada gitu, pasni aku pun nak try belajar buat kraf melalui starter pack ni. Kalau korang tak tahu nak buat apa or nak jahit macam mana guna semua bahan-bahan kraf kat atas ni, korang boleh search kat youtube -> asmafeltbox, kat sana korang boleh tengok tutorial (video) yang dibuat oleh Pn Asma ni. Banyak benda boleh dibuat dengan bahan-bahan kraf kat atas ni. Selain itu dalam Starter Pack terdapat pack lain selain Excited Pack ni iaitu Version 2 dan juga Bajet Pack.
Korang mesti tertanya-tanya pasal harga bahan-bahan kraf di asma-felt-box.. ni. Jangan risau harga2 bahan kraf ni tak mahal pun harga yang ditawarkan semuanya berbaloi gitu. Korang hanya perlu pergi ke website http://asma-felt-box.com untuk melihat bahan-bahan kraf yang ditawarkan beserta harganya sekali. Setiap item di website tersebut telah disenaraikan harga, saiz dan maklumat yang diperlukan, jadi korang boleh shopping disana dengan senang hati gitu. Paling best sekali ada Reward Points, yang mana bila korang beli barang di website asma-felt-box..korang akan dapat kumpul point dan tebus dalam next order. Selain itu, jika korang beli barang lebih RM100 akan dapat free pos laju (free shipping) dan barang-barang di pos setiap hari kecuali sabtu, ahad dan cuti umum. 
Sila lihat dibawah untuk Maklumat Lanjut..

Website asma-felt-box : http://asma-felt-box.com
Whatsapp : 0139325870

1 ulasan:

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017