-->

12 Ogo 2011

LaGu kEgEmaRanKu UoLs ;)


Assalammualaikum…

Lama x update BLoG nih..hehe
Kadangkala kita kena berdiam diri untuk mencari ruang tertentu
Kalau tgk Facebook aku pun..mmg jarang benar aku update status aku..
Sebaliknya aku suka baca status FB orang lain..
Seronok membaca aktiviti harian serta emosi orang yang dipamerkan secara terbuka
Keterbukaan mereka menceritakan sesuatu menjadikan FB itu medium unik.
Aku mmg jenis orang yang sukar untuk meluahkan sesuatu..terutamanya berkait dengan emosi mahupun perasaan..aku lebih suka memberi pndangan mahupun berkongsi minat dan hobi aku saja..


Aku baru saja lepas membaca Blog Elia(Jejari Runcing)ada entry baru darinya lepas putus tunang dgn KFCM tuh..emm sukarnya membayangkan emosi dirinya..simpati padanya..namun rasanya Dirinya seorang yg tabah..~Patah tumbuh hilang berganti~
Oopss..sebenarnya untuk entry nih aku saja nak kongsi satu lagu best yang telah masuk senarai lagu kegemaran aku masa kini hehehe..
Tapi tuh lagu Indonesia ya!..mula2 aku dngar lagu nih kat tv masa tunggu sinetron Dewi..tiba2 munculnya lagu nih..terus mata dan telinga memberi perhatian semaksima mungkin di televisyen..first time dengar..mmg dah suka..lepas dengar..terus cari kat tenet dan download..hehehe…
lagunya bertajuk TakkaN PiSaH nyanyian EReN….Kalau korang rajin..carilahh kt tenet sure jumpeee…lirik lagi nih pun sweet..video klip die pun best gak…kat bwh nih lirik lagu nyerrr…lalalalala


Takkan pisah-eren


Sayang aku ingin berbicara kepadamu
tentang apa yang tengah aku rasakan
ada apa, ada apa katakanlah semuanya
ku kan dengarkan duhai cintaku


bila nanti orang tuamu tak meredhoi dengan
apa yang ku rasakan padamu
semua orang tua ingin yang terbaik untuk anaknya
begitu pun orang tuaku
kau takkan tinggalkanku
takkan pernah, sayangku
janjimu janjiku untukmu

reff:
takkan ada yang pisahkan kita
sekali pun kau telah tiada
akan ku pastikan
ku kan memeluk menciummu di surga
jangan kau pergi tinggalkan aku
bawa aku ke mana kau mau
janji ku padamu
jiwa dan ragaku mati pun ku mau

repeat reff


~Selamat berpuasa untuk semua~
                    &
~Selamat bErbuka Puasa~
                   &
~SeLaMat BerSaHur~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017