-->

17 Nov 2011

New Look oF My BLoG...

Assalammualaikum..
background blog aku dah bertukar heehe..
kalau dulu warna Merah sekarang sudah kehijauan gitu..
Saja tukar sbb dah jemu dan bosan tgk blog sendiri..nak post entry rasa malas berbenor..
so dengan itu pembaharuan dan perubahan prlu dilakukan untuk naikkn semangat kembali hehe..
dah berwajah baru,rasa excited sikit..
nih kali kedua aku tukar background blog aku..
kali pertama pada 10/10/2010 aku tukar ke warna merah..dan kini pada 17/11/2011 aku tukar kpd warna hijau+kuning sikit...hehe..
pening kepala juga nk pilih background coz byk sgt pilihan..
dah pilih background kena tukar warna2 perkataan plak..untuk sesuaikan dgn warna tema background..fenin aku haaha..so akhirnyer inila hasilnya..hehehe..
untuk lagu kt blog plak..aku bru jumpa instrumental song ..mknanya just music xde org nyanyi..
kalau rasa memekak jer lagu tuh korang klik jer butang stop tuh yer...lalala..

1 ulasan:

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017