-->

30 Apr 2012

ZizaN Raja Lawak Masuk HosPitaL Kerana KeraDangan Otot

Assalammualaikum...
Kecoh kt FB,Twitter dan Blog2 Hiburan mengenai Zizan yg dimasukkan ke Hospital disebabkan keradangan otot..Kesian Zizan..ni semua sebab die yg terlampau kuat bekerja dan kurang berehat..Dikatakan die kena berehat di Hospital selama 2 minggu..Selepas pulih dari demam, batuk dan selesema,  Zizan dilaporkan diserang sakit Acute Myositis (Fatigue) atau keradangan otot di seluruh badannya.
Oleh kerana itu, Zizan kini terpaksa ditahan di wad hospital Pantai Bangsar untuk menerima rawatan yang lama.
Menurut pengurus peribadinya, Marina Juki menjelaskan doktor menasihatkan agar Zizan mengambil cuti rehat yang panjang supaya derita keletihan otot ini boleh beransur pulih dengan cepat.Zizan terpaksa membatalkan segala penggambaran filem dan juga penglibatannya dalam Melodi dan juga Super Spontan..maknanya Super Spontan untuk minggu ni Zizan xde laa..minggu depan kalau dh sembuh mungkin Zizan ada la kot..Kump Angsa Ganas kini tinggal 4 org jela..untuk minggu ni

"Zizan telah dikejarkan ke hospital malam tadi kira-kira jam 1.30 pagi selepas dia mengadu sakit teruk dibahagian belakang badannya. Waktu itu, dia sebenarnya dalam perjalanan ke Ipoh untuk menjayakan siaran live Melodi di Jom Heboh di Ipoh, Perak..
"Setelah sampai di hospital, doktor telah membuat ujian darah sebanyak dua kali. Hasil ujian darah itu, doktor sahkan Zizan mengalami keradangan otot. Zizan turut diberikan protein, vitamin dan antibiotik untuk memberikan tenaga dan pulih sepenuhnya. Jadi, doktor telah menahannya di wad bagi menerima rawatan selain berehat dengan rapi tanpa gangguan selama lebih kurang dua minggu.

"Doktor memberitahu, punca Zizan alami sakit ini disebabkan dia terlalu banyak bekerja dan kurang berehat. Malah, Zizan juga terlalu banyak menjalankan aktiviti lasak yang mana Zizan perlu melakonkan beberapa aksi ganas dalam filem terbarunya. Ia juga berpunca dari tekanan kerja dan masalah yang terlalu banyak," katanya.
Dalam pada itu, Marina memberitahu setakat ini, pihak pengurusan terpaksa membatalkan sementara waktu segala aktiviti Zizan.Bagaimanapun, status Zizan menerusi program Super Spontan masih lagi tergantung. Seandainya Zizan cepat pulih, dia akan menyertai program ini pada minggu seterusnya nanti.

Ramai peminat di FB dan Twitter mendoakan Zizan cepat sembuh..kesian kan Zizan sampai masuk hospital tuh..manakala Johan pula sekarang tengah sibuk dengan rakaman talkshownya yg terbaru..hari2 ada rakaman..n maybe Johan xde masa lagi nak melawat Zizan..apapun rasanya pasti Johan akan datang jugak tengok Zizan tuh..semoga dengan kehadiran Johan nanti Zizan akan lebih happy dan terhibur..bagi peminat Super Spontan,x dapatlah nak melihat telatah Zizan minggu ni..n kesian pula pada kump AG x pasal2 tinggal 4 org kan..apapun kita harap semuanya akan bertambah baik nanti... baiklah bagi peminat Zizan yg rindu ngan Zizan nih bolehla tengok video kat bawah ni..video yg dah diedit oleh peminat die yg aku jumpe kt FB..video aksi comel Zizan..sape yg rindu nk tengok telatah Zizan yg qiut2 tuh leh tgk video kt bwh ni yer..semoga terhibur..




7 ulasan:

  1. perasan juga baru2 ni tgk muka zizan mcm keletihan..!

    ketara dalam spontan... muka dia lain sgt..!

    BalasPadam
  2. dah tau psl ni kat blog org lain td...ngee..moga zizan cpt sembuh!

    BalasPadam
  3. kesiannya. patutla melodi semalam xde. :)

    BalasPadam
  4. alahaii...kesiannya zizan..sedih pula rasa..

    BalasPadam
  5. aah kesian kan kt my zizan heee dgr cite die dh discharge dh..hrp die cpt sembuh..n kembali aktif mcm dulu2 balik..aminnn

    BalasPadam
  6. alahai zizanggg. kije kuat sangat! sampai terabai kesihatan. ;)

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017