-->

7 Apr 2012

RaMaLan PeMeNang ANuGeRaH BinTaNg PopuLar 2011(ABPBH)




Assalammualaikum...
okey hari ni saje je nk sembang2 pasal Anugerah Bintang Popular 2011 anjuran Berita Harian yg bakal berlangsung ESOK pada 8 April 2012..kat sini aku saja je la nk gtau calon2 favourite aku yg aku nak kalau leh diorang menang lah kan haha..ni bukan ramalan tau ni just aku gtau siapa calon kesukaan aku tuh jelaa..saje je letak tajuk ala2 gempak sikit kat atas tuh hehehe..rasa cam juri la plak skrg nih hehehe


A)kATEGORI~PenyanYi LeLaki PopuLar
-aku suke kalau Anuar Zain yg menang hehe tapi Faizal Tahir juga ada harapan tinggi utk menang
B)kaTEGoRi~Penyanyi Wanita PopuLaR
-Pilihan aku Yuna atau Stacy
C)KateGori~Artis Duo Berkumpulan PopuLar
-emmm pilihan aku Jaclyn Victor/Ning Baizura/Shila Amzah (3 suara)diorang mmg popular dgn lagu Beribu Sesalan tuh..
D)KaTEGori~ArtiS BaRu LeLaKi PopuLaR
-Pilihan Aku adalah Beto Khusyairi atau HazaMa,aku suka diorang nih sbb diorang nih x byk kontoversi kirenya kontroversi kurang kualiti meningkat okey hehe..semua tahu Beto Khusyairi nih pelakon hebat..bagi jela watak pe pun sume dijayakan dgn berkesan tgk jela cite warkah terakhir,Juvana,Wasiat,Jujur Aku dayus,Pelangi Kasih,Kashaf Amani,Selagi Masih ada,Geng Surau byk ye nk sebut hehe semua best2 kan..ditambah lgi die dh berlakon dh lama hanya sekarang baru dikenali kan..jadi die patut menang hehe..Manakala Hazama plak semua tahu die mmg terbaik dri segi nyanyian kan..x lama lgi die akan bertanding dalam program Mania...walaubagaimanapun bila aku baca akhbar kan para wartawan meramalkan yg Johan As'ari mempunyai peluang cerah untuk menang!dulu mmg aku minat gak ngan si Johan nih..tpi bila aku tgk byk sgt kontoversi die ngan Izreen la pastu Fasha sandha lak..latest ngan Nabila Huda plak..wartawan dh melabelkan die ala2 playboy gitu terus aku x minat okey..oops sorry ye pada peminat2 Johan ni ye..pandangan aku jer ni..


E)kATEgoRi~Artis Baru WaNita PoPuLar
-emm pilihan aku Neelofa xpun iZara Aishah..Neelofa mmg tgh hot skrg kan..tahun ni kuar filem pertamanya iaitu Azura ditambah lgi dgn kisah percintaannya dgn Hans Isaac..Izara plak mmg popular dgn drama Vanila Coklat.
F)KaTEGoRi~PeLakon FiLeM LeLaKi PoPuLaR
-Kemungkinan Besar AaRoN aZIZ yg menang hehe n mmg pilihan aku la yg die leh menang sbb tahun lepas melaysia dilanda demam Ombak Rindu..Shaheizy Sam mungkin juga ada harapan dgn kuarnya filem Adnan Sempit 2 tahun ni..
G)kATeGoRi~PeLaKoN FiLeM WaNita PoPuLaR
-Pilihan aku adalah Maya KaRiN,fenomena Ombak Rindu aKan membolehkan Beliau menang..hahaha
H)KateGoRi~PeLakoN TV LeLaki PoPuLar
-Pilihan aku Adi Putra atau Aaron Aziz.Tahun sudah Adi muncul dalam drama Tentang Dhia yg mmg fofular habis kan..Aaron drama tv aku x ingat lak hehehe..Remy Ishak mungkin berpeluang juga dgn drama Tahajjud Cinta kan..drama tuh popular gak..

I)KateGoRi~PeLaKoN TV WaNita PoPuLaR
-Pilihan aku adalah Nora DaNish or Fasha Sandha tpi aku suke kalau Nora Danish yg menang hehe tahun sudah Nora popular dgn drama Tentang Dhia,disambung dgn tahun ni dgn drama Ariana Mikhail dan cerekarama Jujur Aku Dayus..Fasha plak tahun sudah popular dgn drama Cinta Ellysa....

J)kAteGoRi~Artis KoMeDi LeLaKi PoPuLar
-Pilihan aku semestinya Zizan atau JoHaN..ishh bersaing sesama sendiri lak kan..kalau diorang bersaing atas nama JoZaN..Konform2 leh menang kan..Kalau leh untuk kategori ni aku nak si Johan yg menang n utk pengacara lelaki popular biar zizan yg menang..baru adil dua2 leh menang hehe..dalam tahun 2011,masing2 makin popular lepas pertandingan Maharajalawak..namun kedua-duanya x lepas dari kontroversi.Zizan terlibat dgn kontroversi adegan die dlm filem Hantu Bonceng..manakala Johan plak nak disaman oleh Ogy selepas sama2 mengacarakan FFM tahun lalu..
K)kAteGoRi~Artis KoMeDi WaNita PoPuLar
-Pilihan aku Norkhiriah..emm didie alias mcm leh beri saingan tpi x tahu laa kan..

L)kAteGoRi~PeNGacaRa TV LeLaKi PoPuLar
-Pilihan Aku ZizaN dan AzNil Hj Nawawi..tpi x tahu la sape akan menang..aku nak Aznil terus menang..tapi Zizan pun aku nak die menang hahaha..xpe2 nti kite tgk sape yg kena... hehe
M)kAteGoRi~PeNGacaRa TV WaNita PoPuLar
-emmm Pilihan aku FaRA FauzaNa..mungkin tahun ni fara masih boleh mengekalkan kemenangan die walaupun dh x mengacarakan Melodi dah..
N)kAteGoRi~PeNyaMPai RaDio LeLaKi PoPuLar
-Pilihan aku Faizal IsmaiL dan AzNil Hj Nawawi...teringin nk tgk Aznil menang kategori nih plak hehe..tapi Faizal Ismail mungkin ada peluang besar utk menang..
O)kAteGoRi~PeNyaMPai RaDio WaNita PoPuLar
-Pilihan Aku Fara FauzaNa dan Raja Azura..teringin nak tgk Raja Azura menang hehehe..tiap2 tahun tercalon tapi x menang2.. dengar citenyer tahun depan die dh x nak bertanding dah...

P)kAteGoRi~ANugeRah SeRi PeRak -Ada 12 calon dalam kategori ni...semuanya terdiri drp bekas2 pemenang BiNtaNG PaLiNG PoPuLaR yg terdahulu sehinggalah kpd ShaHeizy SaM..so pilihan aku adalah Siti Nurhaliza dan ZiaNa ZaiN...
KaTeGoRi yg diNaNTi..SiaPa BiNtAng PaLiNG PoPuLaR 2011 tuh..
3 pilihan aku adalah
1~AaRon Aziz
2~ShaHeiZy saM..
3~ZiZaN..
ramai yg menyebut AaRoN Aziz yg akan MeNanG..so kite tgu dan lihaT SaPe yg KeNA.....
Selain itu ada juga kategori lain secara onlinenyer cthnya mcm kategori Artis Lelaki paling bergaya dan sebagainya.

10 ulasan:

  1. siap ade ramalan tu. mcm exam pulak. hee.

    BalasPadam
  2. yg pasti utk anugerah bintang paling popular mmg betul la 3org tu. huhuhu mmg tiga tiga tu sengit je saingan. hehee apa kata tahun ni bagi pada zizan atau aaron. shaheizy dah menang thn lepasss kannnn ;)

    BalasPadam
  3. hehehe kalau soalan exam tanya pasal artis konform ramai yg skor A+ gitu...ye tak hahahaha..

    mzhany-betul tuh setuju.. =)

    BalasPadam
  4. akak lama dah tk folow ABP ni..kali ni nk try tgk lah.. :)

    BalasPadam
  5. Tang pengacara tu, nur pilih pak nil.. :)

    BalasPadam
  6. mak aii mis banu...
    bleh jd juri ni cenggini.suma da siap tu.hehehe

    BalasPadam
  7. tihara-hehehe..kena tengok,sbb artis yg buat perfomance mcm best jer nti..

    cik Nur-sy setuju gak sbb sukeee ngan aznil

    cik aini lavender-haha juri olok2 jer.. ^_^

    BalasPadam
  8. wah..mmg bes la rmalan ni..aku suka..just aznil bgi lh plung kt org muda plak nak mng..hehe..:))

    BalasPadam
  9. tak sabar nak tengok ABPBH ni..

    BalasPadam
  10. hahhhh. tau takpe. soalan exam pasal retis konfem lah A++. tak stay up nak study bagai. hehe.

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017