-->

15 Apr 2012

SeJaRah BLoG n thaNks to U aLL ^_^


Assalammualaikum...
Busy jugak mengedit blog..nih sampai satu entry pon tak terpost lagi hehe..
bukan edit pe pun just tukar warna perkataan gitu jer la..n susun2 apa2 yg patut..
Thank you sangat2 pada semua yg sudi memberi komen mengenai wajah baru blog nih..ada gak yg cakap ingatkan tersalah masuk blog dah haha ..
suke baca komen korang ^_^
rata2nya hampir semuanya memuji n suke wajah baru blog ni..so saya tuan punye blog ni juga jadi happy laa jugak kan..blog kali ni agak feminin sikit..pink lagi sedangkan tuan punye blog agak brutal tapi ceria haha okey la tuh kan..
apa pun terima kasih pada Haruno Hana yg telah berjaya mengedit blog nih..dia ada buat satu entry mengenai blog ni jom lihat ramai2-> http://haruno-hana.blogspot.com/2012/04/236ai-no-kotoba-edit-blog-miss-banu.html
kirenyer blog aku ni adalah blog pertama yg die edit..ada 9 lagi blog menunggu giliran utuk diedit..bertuah sape2 yg dapat tuh..

Kalau nk imbas sejarah blog ni la kan..ini adalah kali yg ke-4 blog aku bertukar wajah..haha kali pertama background warna hitam diikuti merah gelap kemudian hijau dan seterusnya seperti yg korang lihat sekarang dan ini adalah kali pertama blog aku diedit..thanks pada yg bagi komen..sekarang nih aku mmg tgh usaha membuat bloglist aku jadi tersusun sikit..kalau perasaan bloglist aku tuh agak serabut sikit sampai ke bawah die pergi..bertindih sume..dh try gak panjangkan height die.tpi camtu gak..hope korang abaikan lah ye keserabutan bloglist tuh..hehe..or sape2 ada cadangan yg bernas boleh kemukakan..saya nih x terror sikit bab2 nak edit2 bagai..

Pada Haruno Hana thanks bebanyak yer sudi mengedit blog akak yer..akak baik kan x banyak songeh kan betul x?hehe...atas kekreatifannya blog nih makin kemas n nmpk lapang sikit berbanding sebelumnya...Alhamdulilah semuanya okey dan baik2 saja..

4 ulasan:

  1. i love you sidebar. cute :)

    BalasPadam
  2. thumbs up lahhh. tahniah ye. 1st listed tu. ;)

    BalasPadam
  3. bertukar ! hehe.. comel & fresh.. :D

    BalasPadam
  4. the new you. yg ni comel dh, xyah tukar2 lg. nmpk kekiutan disitu. huhu.. :)

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017