-->

9 Mei 2012

KeCoh~SaiFul Apek BeNGaNg&MaRah denGan David Teo


Assalammualaikum..
seperti yg semua sedia maklum akan pemergian Allahyarham BoB Kuman baru2 ni..Allahyarham sememangnya amat rapat dengan Saiful Apek ni..kalau kita tengok kat tv or akhbar dapat dilihat Apek antara org yg tak dapat menahan sebak dengan kematian Allahyarham Bob nih..
Selepas beberapa hari kematian kawan baiknya itu..Apek telah mula menyerang David teo menggunakan medium Facebook dan Twitter..Menurut dakwaan Apek,David Teo dikatakan telah menghina dan mengutuk Allahyarham Bob ketika sakit..dan Apek mengkehendaki David teo dan beberapa individu lagi untuk memohon maaf secara terbuka..Apek juga turut benggang dengan wartawan kerana tiada siapa yg mahu buka mulut mengenai isu ini..kata apek..kenapa ketika dirinya ditahan akibat isu dadah,wartawan berlumba-lumba mengejar dirinya untuk mendapatkan kenyataan tetapi bila timbul isu David teo semua wartawan menjadi senyap dan bisu..Selain itu Apek juga mendakwa David Teo juga berhutang dengan dirinya kerana David teo tidak membayar langsung gajinya ketika dirinya membintangi filem Lady Boss dan Anak Mami Kembali..korang leh baca status Facebook Apek diatas nih..

David teo ada membalas kenyataan Apek dengan memberikan nombor telefonnya..kata David kalau x puas hati telefon terus kepadanya..hehe kelakar pula cara David ni..ok ok serius balik..Status2 Apek di FB dan Twitter mendapat perhatian ramai..dan ramai yg memberikan komen pada status Apek tu..ada yg menyokong tindakan Apek tu dan ada juga yang menyokong David Teo..namun ada juga yg x menyebelahi mana2 pihak..tapi yg x best bila ada komen2 yg berunsurkan perkauman dan agama mula ditimbulkan oleh sesetengah pengguna FB dan Twitter..dasyat juga bila baca komen2 diorang tuh sebab bab2 perkauman dibangkitkan kerana membabitkan org Cina dan Melayu ditambah pula dengan isu Agama juga diperkatakan..ish2 kalau dibiar leh jadi serius tuh..
apa pun harap2 David teo dan Apek boleh berdamai..sebab kedua-duanya dulu pernah bekerjasama kan..kalau ada benda yg belum selesai..settlekan dgn cara yg paling baik..bak kata org mengalah x bererti Kalah....

Update!!
~David Teo telah mengeluarkan kenyataan mohon maaf secara terbuka kepada semua atas kenyataannya kepada Allahyarham Bob Kuman di FB beliau..

3 ulasan:

  1. alahai david teoh ni..untung filem kemain lg xkan x leh nk byr duit apek...ish...mcm2 la industri seni ni..hope mereka dpt selesaikan dgn cara yg baik...jgn la smpai saman menyaman...tak baik kan nk kutuk2 org yg dah xde..

    BalasPadam
  2. org dah meninggal,baru tehegeh2 nk mohon maaf segala..mohon dgn Tuhan la.. kalo minta dgn arwah, mmg smpai mati la dia tak maafkan..wallahualam

    BalasPadam
  3. hadoiii la. macam macam hal. dunie artis, part ni la yg tak best.

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017