-->

4 Jul 2012

WoRDLess WedNesday-Kucing yg cemBuRu!!

amboiii montel2 kucing ni semua gerammmm..rasa nk culik jer sorang dua hehehe..
kucing putih tuh cemburu ek..dan akhirnya menjadi penghalang dan pemisah hahaha....

24 ulasan:

  1. hehe memang comel lah..gram tgk ;-)

    BalasPadam
  2. ahhhh comel.. macam nak gigit gigit jerr dorang tu hahaha.. geram tgk kuceng yg comel2 heheh

    BalasPadam
  3. comel2 je diorg...bambam...kesempitan la 2 ekor tu...

    BalasPadam
  4. kUCING PUN TAU JELES KAN....

    BalasPadam
  5. hahahah... gelak tengok gamba ni...

    BalasPadam
  6. pernah tgk gmbr ni kat blog mama maszull. ;)

    BalasPadam
  7. dia cemburulah tu...!
    geramkan..!

    BalasPadam
  8. haha...si gemok montel yang putih tu,saje nak selit gak kan....tau la montel....eiiiii

    BalasPadam
  9. comey sungguh lar. montel!

    BalasPadam
  10. haha, ni kes cemburu sb berdua-duaan ker sebab dapat dok dalam kotak?

    BalasPadam
  11. haha..momtelnya..gerammmmmnyaaaa tggkkk

    BalasPadam
  12. ek eleh menyempit plak kucing gemukz nie..hikhik.mmg cumil.mcm anak oatung plak sekali nengok

    BalasPadam
  13. Assalam, bukan seorang tapi seekor... hehehe... rasa nak ambik pula kucing tu... montel dan cute lagi...

    BalasPadam
  14. eeeee...bok r....hehehe..nak menyelit jugak tu....

    BalasPadam
  15. hamik kau.. haha, selamber jek..

    BalasPadam
  16. gebunya kucing tu..amboi pandai cemburu hahha

    BalasPadam
  17. Montel. Nk juga masuk dlm kotak walau tak muat

    BalasPadam
  18. Hahahaha...mula2 relax sekor2, si oren dtg menyelit, sekor dah jeles nk nyelit gak tengah2, sekor lg dh tk muat duk atas jewr....

    *yg tengah tu sajer je, bg muntut plak tuew

    BalasPadam
  19. Mmg.comel.nak picittttt bdn kucing tu.;)

    BalasPadam
  20. comelnya..geram dya tgk...gemuk

    BalasPadam
  21. geramnya tengok gambaq ni.. cumil (^___^)

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017