-->

26 Ogo 2013

Shuib Sepah Tu Juara Redah Kasi Pecah Extravaganza

Assalammualaikum..
Sape suka layan Program Redah Kasi Pecah? Program Redah Kasi Pecah dah masuk musim ke-2 dan semalam adalah episod terakhir yang menyaksikan Shuib Sepah Tu, Yus dan Tauke Jambu masuk final dan akhirnya Shuib yang jadi juara dan menang RM50,000. Tahniah diucapkan. Musim pertama dulu Redah Kasi Pecah ni macam main suka2 gitu, cuma musim ke-2 ni nampak lebih meriah sebab ia dibuat macam pertandingan dan ada ganjaran untuk para peserta. Musim Pertama setiap episod ada 3 peserta berbeza untuk musim kedua sebab ada ramai peserta n akan ada penyingkiran di akhir episod. 
Shuib juga baru dapat anak kedua so mmg rezeki anak die laa kan. Walaubagaimanapun kalau nak bandingkan Redah Kasi Pecah musim ke-2 dan pertama, aku lebih suka musim pertama lagi sebab masa tu nampak lagi meriah sebab musim dulu ada Nabil, Zizan, Along, Johan, Afdlin, dan lain2 n ada beberapa episod yg ada JOZAN sama2 bertanding sangat best episod tu. Cuma Tauke jer yang maintain sertai Redah Kasi Pecah untuk dua2 musim. Sayangnya untuk musim ke-2 diorang x sertai dah maybe sebab terlalu busy jadi xde masa nak join sekali. Aku rasa Hos Redah Kasi Pecah patut bagi kat AC Mizal ker atau Hos lain yg havoc2 nyer baru lagi meriah. Sebab Hos musim kedua agak mcam kureengg sikit. Apapun kalau boring2 mmg syok gak layan Redah Kasi Pecah ni.

Gambar2 Credit to FB Sepahtu FC Official.

5 ulasan:

  1. Dulu kita pun suka tengok ni..tapi musim dua dah tak tengok..tiba-tiba dah ada juara ya..tahniah shuib..rezeki anak dia tu..

    BalasPadam
  2. NUr tak sempat nak layan...
    skrang duk bz layan running man..hehee

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum miss banu

    shuib mmg ptt menang pn..wani tgk gelak mcm nk pecah perut ja aksi2 depa haha

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017