-->

14 Feb 2020

Drama Jujurlah Nikahi Aku (DramaVaganza Astro Ria)

Jujurlah Nikahi Aku, Drama Jujurlah Nikahi Aku, Sinopsis Drama Jujurlah Nikahi Aku, OST Jujurlah Nikahi Aku, Info - Info Mengenai Drama Jujurlah Nikahi Aku, Slot DramaVaganza, Astro Ria, Drama Adaptasi Novel, Novel Jujurlah Nikahi Aku Karya Umie Nadzimah, Senarai Pelakon Drama Jujurlah Nikahi Aku, Uyaina Arshad, Sean Lee, Amar Asyraf, Rita Nadira, Raja Azura, Hamidah Wahab, Zaidi Omar, Drama Baru Sean Lee, Drama Baru Uyaina Arshad, Drama Baru Raja Azura, Drama Bersiri Astro Ria 2020,

Drama Jujurlah Nikahi Aku adalah drama terbaru di slot DramaVaganza Astro Ria yang disiarkan bagi menggantikan drama Pengantin Lelaki Untuk Cik Gadis yang telah tamat episodnya. Drama ini sudah mula bersiaran sejak 27 Jamuari 2020 yang lalu, setiap Isnin hingga Jumaat, jam 7 malam di Astro Ria. Antara pelakon drama Jujurlah Nikahi Aku ini adalah Uyaina Arshad, Sean Lee, Amar Asyraf, Rita Nadira, Raja Azura, Hamidah Wahab, Zaidi Omar dan ramai lagi. Drama 30 episod ini juga adalah adaptasi daripada Novel Jujurlah Nikahi Aku karya Umie Nadzimah. Selain itu drama ini diarahkan oleh Rashid Sibir dan diterbitkan oleh Arie Zaharie Production. Nampak menarik drama ini kan. Apa pun jom tengok sinopsis drama ini di bawah ye..
Jujurlah Nikahi Aku, Drama Jujurlah Nikahi Aku, Sinopsis Drama Jujurlah Nikahi Aku, OST Jujurlah Nikahi Aku, Info - Info Mengenai Drama Jujurlah Nikahi Aku, Slot DramaVaganza, Astro Ria, Drama Adaptasi Novel, Novel Jujurlah Nikahi Aku Karya Umie Nadzimah, Senarai Pelakon Drama Jujurlah Nikahi Aku, Uyaina Arshad, Sean Lee, Amar Asyraf, Rita Nadira, Raja Azura, Hamidah Wahab, Zaidi Omar, Drama Baru Sean Lee, Drama Baru Uyaina Arshad, Drama Baru Raja Azura, Drama Bersiri Astro Ria 2020,
Sinopsis Drama Jujurlah Nikahi Aku Lakonan Uyaina Arshad dan Sean Lee (Slot DramaVaganza Astro Ria)

Mengisahkan Nurin Asyfa (Uyaina Arshad), gadis istimewa yang dibenci ibunya sendiri iaitu Puan Azah (Raja Azura) kerana kecacatan yang dimiliki. Ramai yang menyisihkan kewujudannya termasuklah keluarganya sendiri. Mujurlah ada Alan Wong (Sean Lee) yang baik dengannya. Alan sudah lama sukakan Nurin sejak sekolah lagi. Namun perbezaan agama menyebabkan mereka tidak akan bersatu. Bos ditempat kerja Nurin, Ahmad Zanif (Amar Asyraf)  juga menyukai Nurin. Zanif yang menganggap dirinya lelaki sempurna turut meminati Nurin yang berbeza dari gadis yang selalu didampinginya. Namun hubungan mereka dihalang oleh Zurin (Rita Nadira), adik Nurin. Tetapi jodoh telah menetapkan Nurin berkahwin dengan Ahmad Zanif. Namun rumahtangga mereka tidak kekal lama. Muncul pula si Qayyum pemuda yang tidak dikenali yang ingin menikahinya dengan rela hati. Apa yang berlaku seterusnya? Dapatkah Nurin mengecapi bahagia akhirnya?

Lagu Tema / OST Drama Jujurlah Nikahi Aku
⏩ Racun Hati nyanyian Ara Johari


My Signature, Miss Banu Signature, Blog Miss Banu Story, 2020, Tandatanganku, Miss Banu, Tandatangan Miss Banu, Miss_Syahbanu,

6 ulasan:

  1. Hah.. nak sangat tengok cerita ni sebab uyaina and ofc umi nadzimah,,, tapi tapi rumah tade astro dahhhh.. haritu usha kat youtube ada.. hehe, nanti tengok !

    BalasPadam
  2. Apa? Tak kawen dengan Alan? Okay, kena tengok. ^^

    BalasPadam
  3. Sejujurnya lama dah Hana tak layan malay drama hehe ;)

    BalasPadam
  4. Siapa pulak si Qayyum tu? Waahhh~ best nih..

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017