-->

17 Apr 2020

Jom Online Shopping di PG Mall

PG Mall - Malaysia No 1 Local E-Commerce Platform

Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dilanjutkan sehingga 28 April ini. Semua rakyat Malaysia digalakkan untuk membeli - belah secara online kerana lebih selamat dan tak perlu keluar rumah gitu. Apa itu PG Mall?? bagi yang tak tahu mesti tertanya - tanya kan, okey meh aku gtau PG Mall adalah satu - satunya online shopping platform yang berkonsepkan Consumerchant (ConsuMerchant concept). Ada 'added value' disini dimana pembeli dan penjual akan menikmati cashback dari pihak PG Mall. Konsep ConsuMerchant ni adalah yang pertama di dunia yang mana kita sebagai pembeli boleh dapat cashback daripada pembelian sendiri setiap kali membeli - belah di PG Mall. Selain itu pembeli atau pengguna juga turut mendapat cashback daripada pembelian oleh pembeli lain yang 
mendaftar melalui referral link.

PG Mall sentiasa pastikan harga produk dan perkhidmatan yang ditawarkan adalah rendah dan tak membebankan pembeli. Antara kelebihan membeli - belah di PG Mall ini adalah menjimatkan masa dan tenaga, tiada had masa, korang boleh shopping pada bila - bila masa saja. Mudah dan selamat, selain menjimatkan wang kerana ada banyak diskaun dan promosi di PG Mall jadi harga produk dan barangan lebih murah gitu. PG Mall juga menyokong peniaga tempatan kerana sebahagian besar produk dan barangan di PG Mall adalah barangan tempatan. Jadi pembelian di PG Mall akan turut menyokong peniaga tempatan. Ada banyak pilihan barangan dan produk di PG Mall ini dari barang dapur, fashion, produk kecantikan sehinggalah ke barangan elektrik dan lain - lain lagi. Lebih istinewa lagi bila emas turut dijual di PG Mall ini okey. Emas seperti cincin, subang, rantai dan banyak lagi yang disukai oleh wanita terutamanya.

Lebih menarik bila PG Mall menjadi satu - satunya online shopping platform yang menerima bayaran melalui kesemua e-wallet yang ada di Malaysia seperti Touch n Go e-wallet, Boost, GrabPay dan juga QRPay sebagai payment method. Apa yang penting korang hanya perlu duduk di rumah dan shopping online di PG Mall. Ada banyak diskaun dan promosi menarik menanti korang di PG Mall antaranya seperti Super Shocking Sale , Hot Day Sale, MyRamadhan Campaign dan banyak lagi. Jom tengok apa yang menarik di PG Mall ini kat bawah okey..

Hot Day Sale

Hot Day Sale ini diadakan setiap hari, 3 slot sehari iaitu pada 10 pagi, 4 petang dan 9 malam. Paling best bila PG Mall bagi diskaun sehingga 80% gitu. Jadi korang kena rebut peluang ni untuk beli - belah pada harga yang murah gitu. ⏩ https://pgmall.my/hotsales

MyRamadhan Campaign

PG Mall, MyRamadhan Campaign, Online Shopping Platfotm,
Sedar tak sedar dah nak masuk bulan puasa dah. Jadi pihak PG Mall ada buat promosi MyRamadhan Campaign gitu. MyRamadhan Campaign ini berlangsung pada 17 April 2020 hingga 3 Mei 2020. Menerusi MyRamadhan Campaign ini pihak PG Mall ada buat tawaran istimewa untuk korang. Bagi pengguna baru atau pembeli baru di PG Mall ini, korang boleh menikmati diskaun RM15 daripada total bill berjumlah RM50 (minimum spend RM50). Ini bermakna korang shopping sebanyak RM50 dan dapat diskaun RM15 gitu, best kan!. Caranya mudah saja, korang hanya perlu tebus kupon diskaun ini. Terhad kepada 1000 pengguna/ pembeli terawal. 

Manakala bagi pengguna / pembeli sedia ada pula, korang akan dapat diskaun RM5 daripada total bill berjumlah RM30. Terhad kepada 1000 pengguna terawal. Seterusnya pengguna atau pembeli sedia ada juga turut menikmati diskaun RM25 daripada total bill berjumlah RM150. Macam biasa korang kena tebus kupon diskaun ini. Terhad pada 200 pembeli / pengguna terawal. Tawaran ini tertakluk pada terma dan syarat. Boleh klik sini untuk lihat MyRamadhan Campaign ➡️ https://pgmall.my/my-ramadhan-campaign

Maybank QRPay

Maybank QRPay, PG Mall, Online Shopping,
Setiap kali korang shopping di PG Mall korang boleh menikmati 10 % diskaun dengan pembelian minima RM30 bila bayar dengan Maybank QRPay atau MAE. Boleh guna sebanyak 2 kali dalam sebulan. Promosi ini sah sehingga 20 April 2020.

Boost Rakyat Cashback Campaign

Boost Rakyat Cashback Campaign, E-Wallet, PG Mall, Boost, PG Mall
Korang boleh menikmati pulangan tunai sebanyak 15% tanpa perbelanjaan minimum (terhad pada RM10) semasa membuat pembelian di PG Mall dan membayar dengan Boost. Promosi ini sah sehingga 19 April 2020. So tunggu apa lagi jom shopping di PG Mall dan bayar dengan Boost okey.

AirAsia Big Loyalty Points

PG Mall, AirAsia Big Loyalty Points, Online Shopping
Shopping di PG Mall dan dapatkan 50% extra Big Point Bonus daripada Air Asia Big. Selain itu pemegang AirAsia Big Loyalty Points juga boleh gunakan big point mereka dan shopping di PG Mall gitu.

Forever Cashback Up to 3.5%
PG Mall, Pulangan Tunai, Forever Cashback,
Korang boleh menikmati pulangan tunai sepanjang masa di PG Mall ini. Actually korang boleh menikmati pulangan tunai sehingga 3.5% daripada jumlah perbelanjaan korang bila korang share referred link korang kepada pengguna baru / pembeli baru PG Mall. Menarik bukan..

Love You 3000 Campaign (Lucky Draw)
Love You 3000 Campaign, PG Mall,
Love You 3000 Campaign ini antara promosi yang menarik di PG Mall. Setiap bulan akan ada 2 kali cabutan bertuah. Ianya merupakan inisiatif yang dilakukan oleh PG Mall untuk bagi korang peluang untuk memenangi wang tunai sehingga RM3000 gitu. Menarik kan, nak sertai kempen Love You 3000 ini mudah saja. Korang hanya perlu berbelanja minimum RM30 atau ke atas dalam satu resit. Nanti pihak PG Mall akan adakan cabutan bertuah gitu. Best kan..Cuba bayangkan kalau korang yang menang nanti memang syoklah kan..

PG Mall, Online Shopping Di PG Mall, Jualan, Hot Day Sale,
Apa tunggu lagi jom pi shopping di PG Mall sila klik sini k ➡️ https://pgmall.my/home


4 ulasan:

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017