-->

18 Mac 2011

RiNdu Ngan NoveL



Huhuhu..well dh lama aku x beli or baca mana2 novel terbaru dipasaran..windunyerrr..



Kenapa laa kat kwsn tmpt tggl aku xde tempat jual novel huhu..kalau ade kan best..ni kalau nak beli apa2 buku or novel kena gi Komtar or shopping mall lain..tu yg malass..
Jauhhh..tu yg pyh tuh..nak beli secara online pun leceh nak kena gi pejabas pos sume..pejabat pos pun xde yg dekat ngan umh aku..sumenyer jauh la gak..nak pinjam kt kwn pun hampehhh jer…kebanyakannya dh kerja dh ada duit sendiri so mana la nk pegang buku sume..baik diorang gi beli baju, make up..bergaya la beb..mana nak pandang novel2 ni sume..lau pegang buku pun pegang buku utk amik peperiksaan utk naik pangkat jela..hhehe..kalau ade pun yg minat maybe xde masa nak baca..ada gak yg suka baca novel tp x suka nak beli..suka pinjam jer..ni lg parah hahaha..jadi x dpt ler den nak tukar2 novel ke apa ke kan..kan best lau jumpe hantu2 novel yg mcm aku gak..yg duduk dekat2 ngan aku..leh tukar2 kan..huhuhu..
Windu plak kt member2 umah sewa dulu..kebanyakannnya hantu novel..kami saling tukar2 novel yg ada..emm apsal la member2 aku dok jauh2..jom kita tukar2 novel guna pos laju hahaha..ada x org buat kerja cmni??hihihihi..ade yg snggup buat cmni x?hehehe..huhuhu..lalalala…




p/s-tadi aku ckp pejabat pos jauh..ni ada hati plak nk pos laju sume hehehe..well....sob..sob..sob..

1 ulasan:

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017