-->

22 Jan 2012

JoZaN@Raja Lwk 6~Minggu ke-2

Assalammualaikum..
Raja Lawak musim ke-6 dah masuk minggu ke-2 dan tiada penyingkiran dilakukan..
tgk pada barisan peserta musim ini..ada muka2 yg mcm familiar gitu..ada 3 org yg aku pernah nampak dh kt tv sebelum ini..iaitu first sekali Kodan la kan..die pernah masuk program PiLih Kasih ala yg Rosyam Nor tu punye hehe kat RTM pastu x silap aku dia pernah masuk Gangstarz (betul ke x ingat den)n die juga adalah pengacara kat RTM tajuk apa ntah Rentak Aktif kot..pernah sekali aku tgk kumpulan JamBu jadi tetamu undangan..n kali ni Raja Lawak plak haha..semua program realiti dia nak sapu hehehe
Sorang lagi adalah dari Kumpulan Cuit tu..salah seorangnyer pernah berlakon dalam drama komedi bertajuk Anak Mamu Menantu Mami (x tau betul ke x tajuk tuh hehe)ala yg ezad jasmin ngan eira syazira tuh berlakon..Yus pun berlakon gak last2 dia jadi anak didik Yus plak hehe..dan yg ke-3 adalah dri kump Shiro kot yg suara dan gaya die mcam Jepp Sepah tuh..die ni x silap aku berlakon dalam drama Hantu GiGi..die berlakon ngan Tauke yg dua2 ni dok gila kat cik bidan tuh hehe..bila masuk Rja Lwk masuk plak bawah tauke..aii mcm dah geng masing2 ni hehe..


Anyway kat sini aku nak kongsi video2 best masa Raja lawak mggu ke-2 la..aku cari yg ada Jozan jer wakaka..jumpe 2 video nih la..Jozan kelakar hahaha..layannn k..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017