-->

17 Okt 2013

JOZAN Melepas Rindu Di Instagram


Assalammualaikum..
Sejak dua tiga hari ni memang kecoh pasal mesej JOZAN yang sweet di Instagram ni. Seperti yang semua sedia maklum Johan, Zizan memang sangat sibuk dengan kerja masing2 jadi memang jarang berjumpa tambahan lagi mereka juga tidak terlibat dalam apa2 program di tv secara bersama-sama. Namun begitu diorang ni ibarat jauh dimata dekat dihati gitu, sweet sentiasa. Peminat memang sangat merindui JOZAN dan rasanya JOZAN pun pasti tahu betapa ramainya yang rindu nak tengok diorang together-gather kan. Selain peminat, diorang sendiri juga saling merindui antara satu sama lain, Buktinya Johan/Ozlyn ada memberi komen di Instagram Zizan dengan menyeru nama Zizan. Sebelum diikuti dengan pengakuan Johan merindui Zizan dalam beberapa kali so sweet. 

Zizan juga reply kembali komen Johan tu, cuma die reply agak lambat sikit, mungkin sebab die agak busy masa tu. Masing2 saling mengatakan diorang saling merindui antara satu sama lain. Sweet giler diorang ni siap rindu-rinduan gitu. Teringin nak tengok Zizan buat suprise di Super Spontan, tetiba die muncul di Super Spontan mesti ada jejak kasih JOZAN kat situ kan. Jom bayangkan ramai2 hehehe..Aku perasan juga masa Zizan jadi Hos kat AF, tak kisahlah masa konsert ker, masa TGI AF ker, Zizan mesti ada mention nama JoHaN or JOZAN kat situ. Hope diorang akan bergandingan lagi dalam apa2 program selepas ini..

Jom Tengok Apa yang diorang borakkan dibawah ini..
Klik 2x untuk besarkan gambar dan untuk lihat lebih jelas..

8 ulasan:

  1. rindu nak tengok johan berganding bersama zizan
    yumida isi tabung Nuffnang sini - scfc - selamat menabung :)

    BalasPadam
  2. ahhh....so sweet.terlebih gula sampai kena kencing manis.haha :) harap persahabatan mereka kekal selamanya Insya-Allah :D

    -Nursha-

    BalasPadam
  3. amboiii... nak lebiu jugak.. haha...

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017