-->

30 Jul 2016

Sinopsis Filem Zack Kapcai

Sinopsis Filem Zack Kapcai

Assalammualaikum..
Filem Zack Kapcai adalah filem terbitan MIG Pictures dan telah ditayangkan di pawagam bermula 14 Julai yang lalu. Filem Zack Kapcai ni dibintangi oleh Fad Bocey, Rahim Sepahtu, Shuk SYJ, Julia Marin, Serina Redzuawan, Epy Kodiang, Shafiez dan ramai lagi. Filem ni bergenre komedi aksi dan diarahkan oleh Azaromi Ghozali, Rosli Mohd Taib. Macam lawak jer jalan cerita filem ni hehehe, apapun jom layannn sinopsis filem ni kat bawah k..

Sinopsis Filem Zack Kapcai

Zack Kapcai mengisahkan tentang Raja Kapcai lakonan Rudy (Rahim Sepahtu) yang telah tinggal sejarah apabila gelaran tersebut menyebabkan Rudy bercerai dengan isterinya, Minah (Serina Redzuawan). Rudy telah membawa anaknya Tasha (Julia Marin) jauh daripada kampung manakala Zack (Fad Bocey) tinggal dengan ibunya. Zack juga suka berlumba seperti ayahnya dan telah berlumba dengan sahabat baiknya, Roy (Shuk SYJ) dengan mempertaruhkan motor kesayangan Roy sendiri. Ini menyebabkan hubungan persahabatan antara Zack dan Roy berantakan. 

Pada suatu hari, Zack telah menemui keratan akhbar yang disimpan oleh ibunya mengenai ayahnya sebagai Raja Kapcai. Zack telah memujuk ibunya untuk mencari ayah dan adiknya. Pada mulanya ibunya membantah tetapi akhirnya ibunya bersetuju untuk melepaskan Zack mencari Raja Kapcai. Pada hari Zack ingin ke Kuala Lumpur, motor Roy yang dimenanginya semasa perlumbaan telah dicuri. Maka, ibunya telah mengeluarkan motor lagenda Raja Kapcai untuk digunakan Zack bagi mencari ayahnya.

Apa yang bakal berlaku seterusnya? Dapatkan Zack mencari Rudy dan Tasha? Bagaimanakah hubungan persahabatan antara Zack dan Roy? Adakah Raja Kapcai akan muncul kembali?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017