-->

27 Nov 2016

Sinopsis Drama Cinta Roller Coaster

Sinopsis Drama Cinta Roller Coaster Slot Dahlia TV3

Assalammualaikum..
Drama Cinta Roller Coaster adalah drama terbaru Slot Dahlia Tv3 yang akan mula disiarkan pada 26 November ini. Drama ini disiarkan bagi menggantikan Drama Nasi Minyak Kuah Cinta yang telah tamat episodnya. Antara pelakon yang membintangi drama ini terdiri daripada Syazwan Zulkifly, Puteri Aishah, Arissa Afrina, Nadzmi Adhwa, Nas T, Natasha Elyzza, Eyra Hazali dan ramai lagi. Drama 20 episod ini diarahkan oleh Amor Rizan dan diterbitkan oleh Suhan Movies & Trading Sdn Bhd. Tengok dari iklan, nampak macam menarik gak drama ni, apapun jom layann sinopsis cite ni kat bawah k..
Sinopsis Drama Cinta Roller Coaster

Mengisahkan Syakir dan Ziany yang berkahwin pada usia muda. Mereka melalui pelbagai suka duka hidup berumah tangga selepas berkahwin sejurus tamatnya SPM. Pelbagai masalah dan isu timbul sehingga mereka menyambung pengajian ke universiti dan akhirnya bercerai. Bagaimanapun mereka merahsiakan perceraian mereka daripada pengetahuan ibu bapa masing-masing selama lima tahunDalam perjalanan kisah hidup Syakir dan Ziany. Mereka bertemu dengan ramai sahabat antaranya Izat (Nas-T), Muzammil (Nadzmi Adhwa), Athirah (Natasya Eliza), Nana (Eyra Hazali) dan ramai lagi yang masing masing mempunyai kisah dan impian tersendiri. 

Lagu Tema / OST Cinta Roller Coaster
⇰Polaroid Nyanyian Sakura Band
⇰Kamulah Wanita Nyanyian Nadzmi Adhwa
⇰Stay Nyanyian Ir Radzi

5 ulasan:

  1. Macam menarik je darama ni 😃

    BalasPadam
  2. Tak dan nak tengok drama dah. 😃 Anak anak nak luangkan masa dengan kita 😅

    BalasPadam
  3. Macam2 jenis tajuk drama Melayu sekarang ni kan. Ada yang biasa, ada yang unik, ada yang kelakar..

    BalasPadam
  4. diorang shooting kat penang ke??, sbb ada satu scene tu perasan ada sorang ayah dukung budak baju merah yang jatuh tu lalu kat shopping complex kat belakang actors....mungkin hari yang sama kejadian tu berlaku kot...tengok google balik aah sama...macam mamak2 sikit family tu kn?

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017