-->

5 Nov 2017

Drama Adaptasi Novel Joni Togo

Drama Adaptasi Novel Joni Togo, Sinopsis Novel Joni Togo Kembali Lagi, Kisah Seram dan Misteri, Astro Prima, Maya HD, Novelis Ahadiat Akashah, Pelakon Drama Joni Togo, Niezam Zaidi, Shamsul Ghau - Ghau, Fauzi Nawawi, Lisdawati, Esma Daniel, Fezrul Khan,
Drama Adaptasi Novel Joni Togo

Siapa yang rajin menonton drama bersiri Joni Togo ini di Astro Prima dan Maya HD? aku kadang - kadang ada juga tengok drama ini yang menghimpunkan kisah - kisah seram dan misteri. Rupa - rupanya drama Joni Togo ini adalah adaptasi daripada Novel Joni Togo karya Novelis terkenal Ahadiat Akashah. Aku dulu memang suka baca novel - novel hasil karya Ahadiat Akashah ini. First Novel yang aku beli pun adalah Novel karya beliau seperti Hikayat Cinderella, Dilema Salina, Lagenda Budak Setan, Untuk Tiga Hari, Pilot Cafe dan banyak lagi. Cuma sekarang ini aku dah jarang beli novel seperti dulu dah, aku juga belum baca Novel Joni Togo ini tapi ada tengoklah drama Joni Togo ini di Astro Prima. Pelakon Drama Joni Togo ini juga agak ramai sebab setiap episod berlainan ceritanya serta pelakonnya. Antara Pelakon drama ini adalah Niezam Zaidi, Shamsul Ghau - Ghau, Fauzi Nawawi, Lisdawati, Esma Daniel, Fezrul Khan dan ramai lagi. Tak Silap aku drama ini ada 13 episod dan aku sertakan sekali sinopsis novel Joni Togo ini dibawah ye Selamat Membaca..
Drama Adaptasi Novel Joni Togo, Sinopsis Novel Joni Togo Kembali Lagi, Kisah Seram dan Misteri, Astro Prima, Maya HD, Novelis Ahadiat Akashah, Pelakon Drama Joni Togo, Niezam Zaidi, Shamsul Ghau - Ghau, Fauzi Nawawi, Lisdawati, Esma Daniel, Fezrul Khan,
Sinopsis Novel Joni Togo Kembali Lagi

Koleksi 5 siri ngeri Joni Togo

1. Ini Cerita Joni Togo

2. Joni Togo Merepek Lagi...

3. Bercerita Tentang Malam

(2 Siri bonus yang belum pernah diterbitkan)

4. Negeri Hingga Ke Tulang Hitam...

5. Dahlah Dingin, Gelap Pulak Ti...

Awak tak percaya hantu? Ramai yang sama macam awak. Siapa pun tak tahu macam mana rupa hantu yang sebenar sebelum berjumpa sendiri dengannya. Yang lecehnya, bila cerita pada orang yang saya jumpa hantu. Mulalah awak pakat gelak. Ada yang kata saya ni merepek. Tidur tak basuh kakilah, suka berkhayallah, hm... macam-macam mendengarnya. Yang saya ni macam nak mampos ketakutan awak sedap-sedap je gelakkan saya. Saya sampai terkencing dalam seluar ketakutan awak ingat saya main-main. Punyalah ngeri tak tahu macam mana saya nak cakap. Suara pun tak keluar. Rasa macam nak mati. Hi... punyalah ngeri..

Lagu Tema / OST Joni Togo
➤ Bayangan Hitam Nyanyian Trivia

Miss Banu Signature, Blogger, Blog, Miss Banu, Tandatangan, Blog Miss Banu Story,

3 ulasan:

  1. Sekarang ni penerbit drama berlumba lumba baca novel yang di taip oleh adik adik baru nak up

    Sasterawan pula kian sepi

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017