-->

26 Apr 2011

FiLeM DuKuN pe Cite???


Rasanya filem nih dah siap dari tahun 2007 lagi..sampai la sekarang..dh 2011 dh pun..bayang pun x nmpk lagi..dari UmiE Aida belum kahwin sampaila dh kahwin..filem tuh x kuar2 lgi..dengar kata filem itu diinspirasikan melalui kes Mona Fendy..n ketika filem dah siap..khabarnya telah mendapat bantahan drp ahli keluarga Mona Fendy sendiri..jadi sebab itulah filem tu tergendala dan tak ditayangkan hingga sekarang. Ada yg kata filem tuh akan dikeluarkan dlm bentuk vcd..tpi x nmpk bayang pun..rasanya pasti la pihak penerbit akan berusaha juga untuk membawa filem tuh ke panggung juga..sebab kalau ikut jalan cite die mang boleh menarik penonton ke panggung beramai-ramai..aku rasa sure leh box office punye laa..aku dulu sempat la gak menonton promo filem nih kat panggung wayang..lepas tgk promo filem dukun nih semua dh jadi excited..kawan2 aku sume cakap “nanti filem tuh kuar kite gi tengok tau” hehehe..so tggu punya tggu habuk pun xde..rasanya kalau filem tuh disimpan lama sangat pun x best gak..bile dh lama baru nak tayang..org pun dh x kuasa nk tgk dh..maklumlah sume org taut u cite dh lama sgt..so sume nanti tggu tayang kt tv la..kat Astro First ker..hahaha



Sayang laa kalau x dapat ditayangkan langsung kan..huhuhu…

p/s-setuju hazama dan fina dimasukkan dlm AF hehe..baru la saingan sengit ;)

2 ulasan:

  1. masih menanti filem ini...

    BalasPadam
  2. have a look at this... http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=WNjI7MsHdRk

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017