-->

5 Jun 2011

-FiNaLis AF9-&Sape yg perNah aku AFundi..


Assalammualaikum..sekarang tgh menunggu utk tgk konsert ulangan AF minggu ke-9..fuhh semalam x sempat nk tgk..smpt tgk masa dekat2 nk habis time EruL tersingkir tuh..ingatkan Erul dpt ke final siap aku ramal leh naib juara lagi tau..alahaiii..si Lena plak dpt ke final..emmmmm what to say..dh rezeki die kan..
so kali nih hanya 4 pelajar yg akan ke final iaitu
1-Hazama
2-Azri
3-Lena
4-Fina
AF3 dulu pun 4 finalis juga...
so ni adalah pilihan aku

1-HazaMa-Juara AF9
2-FiNa-Naib JuaRa af9
3-AzRi (tempat ke-3)
4-LeNa

aku harap2 yg tula yg akan berlaku..kite tgk pilihan aku nih mengena ke x hehe..tapi pe pun aku haraap hazama n fina leh dpt kedudukan yg tggi laaa..
well dari AF1-AF9 hanya AF2,AF3 & AF5 yg berjaya membuatkan aku untuk mengundi..hehe AF musim lain x berjaya menarik minat aku utk mengundi..
AF2 -Aku pernah mengundi untuk
1)NuruL AF2
2)BoB AF2
3)ZaHid AF2
AF3-aku pernah mengundi
1)Mawi AF3
AF5-Aku pernah mengundi
1)AsWad AF5

Hehehe..tu jelaaa pelajar2 yg berjaya menarik perhatian n minat aku untuk mengundi..
sebab apa aku mengundi diorang??atas pelbagai faktor...
dan berapa banyak aku mengundi diorang?sikit jee..xde duit nak undi byk2 haha..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017