-->

13 Jun 2011

i LuV this SoNG+Lagu teMa for tHis BLog =) i Likeeee

AiShiTeRu

Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku

Saat ku harus bersabar dan trus bersabar
Menantikan kehadiran dirimu
Entah sampai kapan aku harus menunggu
Sesuatu yang sangat sulit tuk ku jalani
Hidup dalam kesendirian sepi tanpamu
Kadang ku berfikir cari penggantimu
Saat kau jauh disana

Walau raga kita terpisah jauh
Namun hati kita selalu dekat
Bila kau riduku pejamkan matamu
dan rasakan a a a aku
Kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
terhapus ruang dan waktu
Percayakan kesetiaan ini
berkat ketulusan a a ai aishiteru

Gelisah sesaat saja tiada kabarmu kucuriga
entah penantianku takkan sia-sia
dan berikan satu jawaban pasti
entah sampai kapan aku harus bertahan
saat kau jauh disana rasa cemburu
merasuk kedalam pikiran ku melayang
tak tentu arah tentang dirimu
apakah sama yang kau rasakan

Walau raga kita terpisah jauh
Namun hati kita selalu dekat
Bila kau riduku pejamkan matamu
dan rasakan a a a aku
Kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
terhapus ruang dan waktu
Percayakan kesetiaan ini
berkat ketulusan a a a aishiteru


Saat ku sendiri pikiran melayang terbang
Perasaan resah gelisah jalani kenyataan
hidup tanpa gairah o u oo
Lupakan segala obsesi dan ambisimu
Akhiri semuanya cukup sampai disini
dan buktikan pengorbanan cintamu padaku
Kumohon kau kembali


kimiga kumo kumii tenmo
kinoho boy ga shino ga ruta a
Shineteruyo shineteruyooo


Walau raga kita terpisah jauh
Namun hati kita selalu dekat
Bila kau riduku pejamkan matamu
dan rasakan a a a aku
Kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
terhapus ruang dan waktu
Percayakan kesetiaan ini
berkat ketulusan a a a aishiteru

best tak lagu nih..haha aku amat suke lagu nih..first time dengar masa tgk sinetron Cinta MeLody..terus aku suke beb lagu nih ngan cite2 tuh sekali hehehe..n sampai lagu nih aku letak gak dlm blog aku nih jdi lagu tema gitu hehe..x kisah la lau ada sesetgh blogger yg x suke ada lagu dlm blog..tapi aku suke lagu nih dlm blog aku..rasa cam sangat sweet bile bukak blog aku pastu kuar lagu Aishiteru nih..terus semangat nak mengupdate blog..hehhe..jom hayati lirik diatas dan nyanyi bersama-sama..lalalalalala..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017