-->

8 Jun 2011

MajLis PerkaHwiNan bULaN Mac&Meii

Norehan abd rahim&pasangan

okeyyy..pada bulan sudah(mei 2011) member aku masa kat UM dulu ya iaitu Norehan@An telah pun selamat bernikah dgn pilihan hatinya..kenduri kahwin an lau x silap aku pada 14 Mei ritu..an nih org penang gak..tapi die dok kat seberang perai laa..aku kenal an masa belajar kat Universiti Malaya dulu la..kami amik subjek major yg sama..n pernah gak 1 kumpulan untuk  buat pembentangan..masa tu kami sama2 first year..bestnye lau kenangkan saat2 tu kembali..An nih seorang yg peramah n senang bekerjasama ngan die nih..x byk ragam..mang seronok lau kenangkan saat2 dulu..gambar kahwin die tuh aku amek kat facebook die..ada pun sekeping nih je yg die letak..pastu x update2 dh fB die.busy pi honeymoon kot hahaha..apa pun tahniah ye ann..n mekasih jemput kite datang kenduri kahwin ann ritu..

TitiE & Pasangannya

Haaa nih plak titie..member UM gak..n sama mcm ann tadi gak kami semua amik major yg sama..so mmg saling kenal mengenali..titie nih baru kahwin pada 28 Mei yg lalu..Majlis berlangsung di Kedah..aku kenal titie lebih awal dari Ann sebab titie 1 kolej kediaman dgn aku..haaa so dh kenal awal la..n titie nih juga kawan baik pada ain yg  member 1 floor ngan aku masa kt kolej dulu..so dari situ la aku kenal titie..namun kami sama major je..minor plak mang x sama..titie nih peramah juga n seronok bersembang dgn titie nih..tapi aku tak pernah 1 kumpulan ngan die untuk sebarang pembentangan masa di UM dulu..tapi masa nak konvo dulu die dengan aku pernah la sama2 tumpang umah makcik merangkap jiran umah sewa aku dulu..kami tmpang sana jap..haha teringat masa tuh..kiteorg jalan2 sume..gi Mid Valley tgk wayang sume..mang best..apa pun memori yg indah..gambar nih pun aku amik kt fb titie..ada la die letak 2-3 keping..pastu x update2 dh FB die..hilang plak hehehe..apa pun tahniah ye titie..moga bahagia..

Zaki dan pasangannya

Haaa ni beza sikit..sebab die nih budak laki n member UM gak..tapi aku x kenal plak isteri die even die pun budak UM gak..n si zaki nih sama minor ngan aku..tapi die major lain..masa first year adala dlm berapa kali die 1 group ngan aku untuk pembentangan subjek gender..tapi aku x rapat ngan die pun..masa first year je..tu pun sbb 1 group masuk second n third dh x sama kumpulan so masing2 uat hal sendiri..die nih mula nmpk pendiam jer..tpi bila dah lama2 tuh byk cakap gak dak nih haha..tapi masa 1 group ngan die bersama 2 org lagi kawan aku,mcm2 insiden trjadi hehe mmg kelakar kalau kenangkan kembali..haaa gambar nih pun aku amik kat FB die gak..die nih kahwin senyap2..ramai member x tau..tup2 dh kahwin.die kahwin pertengahan bulan Mac..aku pun x tau die kahwin..tgk kt FB baru tau haa..ramai yg marah sbb die x gtau yg die dh kahwin..haha papepun semoga bahagia n cepat2 dapat anak =)

haaa ni jelaaa..budak UM yg dh kahwin..haaa lepas nih ada lagii..tguuuuu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017