-->

26 Ogo 2013

JOHAN Kembali Dalam Super Spontan Musim Ke-2

Assalammualaikum..
30 Ogos ini akan bermulanya Super Spontan Musim Kedua dengan Boboi dan Amir kekal menjadi pengulas cuma pengacaranya dah bertukar iaitu Ray dan Haniff (Era) bakal jad Hos untuk Musim Ke-2. Super Spontan masih kekal dgn dua kumpulan, cuma nama kumpulan dah bertukar kepada Semut Sentap (biru) dan Ketam Konpius (merah). Dari Segi peserta untuk musim ini ada peserta musim pertama join balik untuk musim kedua seperti Suhaimi, Tauke, Rahim dan paling best JOHAN pun ada. Zizan xde sebab die dah jadi Juara untuk musim pertama. Sayang gak sebab x dapat lah kita semua nk tengok sweet moment JOZAN di Super Spontan dah. Walaubagaimanapun persaingan musim kedua lebih sengit dengan kehadiran muka2 baru yang hebat2 belaka seperti Jepp, Shuib (Sepah Tu), Yus Jambu, Nabil, Munir, Almy Nadia, Noorkhiriah, Ajak Shiro dan Eko SayWho.
Kalau musim 1 dulu kita dapat lihat nama Johan, Zizan sering disebut-sebut untuk calon juara dan akhirnya memihak pada Zizan. Untuk musim baru ini nama Johan dan Jepp disebut-sebut sbg saingan paling sengit untuk calon juara walaupun mereka dlm 1 kumpulan. Walaubagaimanapun JoHan mesti rasa seronok sebab kali ini ramai geng2 die masuk macam Yus, Jepp, Nabil, Tauke pun ada n satu kumpulan dgn die untuk musim ni cuma kurangnya Zizan jerlah xde. Zizan mesti rindu nak join jugak bila tengok kat tv aksi2 diorang ni nanti. Mana tau ntah2 nanti Zizan pun tolong vote best fren die JoHaN kan hehe.
JOHAN pun dah lama praktis kat era melalui segmen Spontan Era so rasenyer Johan dah bersedia nak bagi yg terbaik untuk Super Spontan musim kedua ni. Kalau dulu undi2 peminat JOZAN terpaksa berpecah disebabkan JOZAN bersaing sesama sendiri di final so sekarang ni bolehlaa support JOHAN seratus peratus. Dikatakan juga Zizan terlibat sbg Hos dlm AF10. Wah JOZAN sama2 terlibat dlm program realiti cuma asing2 jerla. Hope Lawak Ke Der 3 ada menggabungkn JOZAN lagi. September ini JOHAN akan jadi Hos untuk program Propaganza di Astro yg akan bersiaran setiap Ahad dlm pukul 12.00 tghari or 12.30 tghari. Setiap Ahad pun ada JOZAN dah sekarang ni hehe cuma bezanya Zizan dgn Melodi di Tv3 & JoHan dgn Propaganza di Astro dlm waktu yg lebih kurang sama. Apapun x sabar nak tengok Super Spontan nanti konform kelakarnyer.

6 ulasan:

  1. serius tak sabar nak tengok.. peserta sume havoc2. hehe..

    BalasPadam
  2. Macam mana ek?konpius nk tgk melodi ke atau propaganza.Yuhhuuu tapi tetap x sbr nk tgk super spontan.good luck abg Johan!harap zizan ada undi kembarnya tu.haha

    BalasPadam
  3. Tak sabar nak tengok..kita memang suka jozan..

    BalasPadam
  4. wahh cptnye dah ada yg baru.. kompem deqla x dpt tgk sbb xde astro..haha

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017