-->

16 Okt 2016

Park Shin Hye In Malaysia (2016)

Pelakon Popular Korea, Park Shin Hye Di Malaysia

Assalammualaikum..
Nampaknya makin ramai dan makin kerap artis popular Korea Selatan berkunjung ke Malaysia, ada antaranya datang untuk buat konsert, fan meeting, tak lupa juga yang jadi duta produk dsbnya. Selepas Song Ji Hyo, kini tibalah giliran actress Park Shin Hye datang ke Malaysia buat pertama kalinya sempena pelancaran pembukaan Mamonde di Malaysia kot kalau aku tak silaplah hehehe.
Park Shin Hye tiba di Malaysia pada 13 Oktober yang lalu, memang ramai yang datang kat 1 Utama tu, dekat Airport pun ramai gitu, maklumlah bukan senang nak tengok pelakon popular Korea datang Malaysia gitu. Rasanya sape2 yang layann drama Korea pasti kenal dengan Park Shin Hye ni. Tambah2 drama terbaru lakonannya Doctor baru saja habis disiarkan.
Antara drama lakonan Park Shin Hye adalah seperti Your Beautiful, Flower Boy Next Door, The Heirs, Pinocchio, Doctor, The Royal Tailor (Film) dan banyak lagi. Semua gambar2 dalam entry ni credit to owner2 picture tersebut yer, aku ambil gambar2 ni dari Twitter.

Ketika di Airport KLIA
Park Shin Hye ni juga pernah muncul beberapa kali dalam gameshow popular Running Man

5 ulasan:

  1. abah mai suka la park shin hye ni..hahaha.

    Miss banu, boleh mai tahu lagu apa yg miss banu pasang kat blog ni?hehehe,please.

    BalasPadam
  2. @Noor Maizan ooo lagu tu adalah lagu instrumental bollywood, maknanya campuran lagu2 instrumental dari filem2 bollywood cthnya dari filem Hum dil de chuke sanam, dilwale dulhaniya le jayengge, rabne bana de jodi, kal ho naa ho, kuch2 hota hai dll..

    BalasPadam
  3. @BaNu Syah oooo,sedap lagu first tu, thank youu..hihihi

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017