-->

14 Mac 2012

OGy BataL HasRat untuk SaMaN & telaH MaafKaN JoHaN RaJa LaWak!

Assalammualaikum.... Pagi nih baca kt Mstar Online yg Ogy(Fauziah Dato Ahmad Daud)dah maafkan JoHaN serta telah membatalkan Niatnya untuk menyaman JoHaN Raja LaWak..menurut Ogy die dh x nak panjangkan isu ni..Industri Hiburan xdela besar mana balik2 jumpa juga..apapun Alhamdulilah semuanya berakhir dengan baik..begitulah sebaiknya kan,saling memaafkan,tidak berdendam..
Orang kata buang yang keruh ambil yang jernih..ada hikmahnya semua nih berlaku..Johan kini pun nmpk dh berhati-hati bila bercakap dan berlawak atas pentas x mcm dulu..
Ogy berkata keputusan itu diambil kerana dia sudah berasa sejuk hati dan memaafkan keterlanjuran yang dilakukan oleh Johan itu.

Antara kata2 Ogy:
“Industri kita bukan besar mana pun. Mungkin pada masa akan datang kami akan bekerjasama. Jadi buat apa panjang-panjangkan hal macam ini.

“Memang betul saya marah dengannya sebelum ini tetapi selepas beberapa ketika saya mula sejuk hati dan sudah memaafkan dia,”
“Sebelum ini, saya terasa hati dengannya apabila dia ketawa dengan teguran saya mengenai gurauannya itu selepas acara tersebut.

“Alhamdulillah, kini saya berasa lebih tenang selepas memaafkan Johan dan kemarahan itu sudah reda,”
Ogy juga berkata, insiden itu mempunyai hikmah dan memberikan pengajaran kepada Johan agar lebih peka dan sensitif dengan keadaan sekeliling khususnya ketika mengacara atau berlawak di depan khalayak.
                              gambar2 diatas diambil dari FB Jozannerz Dsyg

1 ulasan:

  1. hmmm...bila dah tua, mudah la cepat terasa. tapi ok lah tuh..masih lagi ada sikap nak memaafkan org lain.

    cik banu, anda kena tag!

    http://kertaswarnamerah.blogspot.com/2012/03/segmen-jom-sertai-senarai-blog-terbaik.html

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017