-->

18 Mac 2012

TeMa HujuNg MiNggu berSecret GaRden ^_^


Assalammualaikum...
entry di pagi ahad hehe...SelaMat berhujung Minggu...kpd pengunjung blog ini..
aku suke Quotes kt atas tuh hehe...mmg amazing giler la kalau berlaku hahaha...terasa dunia ini ana yg empunya haha..sape suka quotes kt atas tuh anguk kpala cepat..oh yer baru tukar lagu tema blog nih..sebelum ni guna lagu Alyah Kisah Hati Instrumental..dh lama sgt bowink plak aku dgr heee terus aku tukar lagu lain kali ni perubahan yg drastik gak la..terus letak lagu Korea tpi just lagu jela xde sape yg nyanyi pun..tapi lagu die agak rancak..semangat aku dengar laalalala...lagu tuh adalah lagu tema drama Korea Secret Garden...drama tuh antara drama paling popular tahun 2011..haa n aku pun ada uat review pasal drama tuh sila gi tgk n klik kat tab Review Korean Drama yg ada kt atas skali tuh..pada yg rasa lagu tuh bising jer n mengganggu pembacaan anda bolehla klik pause/stop kat sidebar tuh okey....pada yg sape suke dengar boleh la enjoy mendengarnya hehehe...

3 ulasan:

  1. awak di tag..^^

    http://cikhusnasukaoren.blogspot.com/2012/03/contest-anniversary-1-year-miss-nadya.html

    BalasPadam
  2. peminat citer korea rupanya..sama dengan reena..=)

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017