-->

2 Dis 2013

Kumpulan Kucai & Osama Tersingkir Di Minggu Ke-3 Maharaja Lawak Mega 2013

Assalammualaikum..
Jumaat lepas berlangsungnya MLM2013 Minggu ketiga dan Tema untuk minggu ketiga ini adalah Cinta. Rata2 persembahan agak boring cuma ada beberapa kumpulan yang buat sketsa yang menarik dan kelakar. Walaubagaimanapun nasib tidak menyebelahi kump Kucai dan kump Osama kerana tersingkir di minggu ketiga ini. Kump Mamu juga turut berada dalam bottom three tapi masih terselamat. Os rasanya x sesuai partner dengan Isma, gandingan Os dan Abon adalah yang paling serasi sebab dua2 mampu jadi feeder dan killer dengan baik sekali so hope next year OSBON kembali bergandingan. Kump Kucai juga agak menghampakan kerana sketsa yang diorang buat tak kelakar pun. Tiada peningkatan dari kump Kucai ni.
Tertarik dengan kata2 OS pada juri yang kelihatan agak kurang adil dalam bab bagi2 bintang tu. Kalau Kump Popular sangat senang mndapat 4 bintang walaupun sketsa yg diorang buat sepatutnya mendapat 3 bintang sahaja. Lagipun pemberian bintang2 dari juri ini boleh mempengaruhi juga undian penonton. Kump Mamu dah 2 minggu x best diorang perlu buat sesuatu kalau tidak minggu depan kemungkinan besar boleh tersingkir. Suka dengan persembahan kump WaLa, terbaik dan banyak punchline. Kump Shiro juga best minggu ini x leh blah sampai tangan patung pun leh tercabut hehe. Kump Zero juga boleh tahan, suka part diorang nyanyi2 tu sambil main gitar. 
Kump Boboi pula lawak tang part AC kaCau2 Afdlin tu, asal pakai rambut palsu gitu mesti akan mngingatkan AC pada isterinya iaitu Emelia hahaha. Jep dan Shahrol mengalami situasi yang sama apabila mic diorang rosak n terpaksa gi belakang balik pastu pandai coverline n ulang semula sketsa diorang hehe terbaik dah mcm kembar diorang ni mic pun sama2 rosak hihihi. Bile cite pasal Mic rosak ni teringat kat JOZAN yang sering menghadapi situasi mic problem iaitu masa Final ML2011 dan Final MLM2012. Kump Jambu okey gak cuma agak kurang sikit minggu ni dari minggu sebelum2 nya begitu juga dengan Nabil. 
Dipermulaan sketsa Nabil agak bagus namun masa pertengahan nabil dah slow down sikit tapi still kelakar. Kump Sepahtu juga kelakar cuma sketsa diorang agak terlalu simple sangat. Apapun aku x sabar tunggu minggu muzikal komedi nanti mesti meriahnyer. Tema untuk minggu depan kalau x silap adalah Parody Filem/Drama kot.

Entri MLM2013 Yang Lain-

4 ulasan:

  1. Setuju... minggu ni rata2 agak bosan. Tapi apa2 pun I suka MLM! hehe

    BalasPadam
  2. bab bintang tu, sebenarnya tak ada kaitan pun dgn undikan...bagi je la bintang betul2...!

    BalasPadam
  3. minggu ni deqla ada tgk..juri pilih kasih jugak eh..huhuhu...

    BalasPadam
  4. x follow sgt lah !

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017